کد خبر: 89159
A

آبی اناری‌ها در پرتغال تحقیر شدند

بزرگ‌ترین نبرد مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته بین بارسلونا و بایرن‌مونیخ، تنها تیم‌های این مرحله که سابقه قهرمانی داشته‌اند، برگزار شد و کاتالان‌ها با شکست ۸ بر ۲ و تحقیر مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 آبی اناری‌ها در پرتغال تحقیر شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ در نیمه نخست بایرنی‌ها عملکرد شگفت‌انگیزی داشت و ۵ گل هم زدند، البته ۴ گل به حریف و یکی به دروازه خودی. دقیقه ۴ مولر پس از همکاری با لواندوفسکی شوتش را به گوشه دروازه تراشتگن فرستاد.

 

اما دقیقه ۷ ارسال آلابا را آلبا به شکلی عجیب وارد دروازه خودی کرد. دقیقه ۲۲ پریشیچ با شوتی محکم بار دیگر تراشتگن را مغلوب کرد. دقیقه ۲۸ هم پاس عالی گورتسکا را گنبری به تور دروازه بارسا چسباند. دقیقه ۳۱ هم پاس کیمیش را مولر تبدیل به گل دوم خودش و چهارم تیمش کرد.

 

در نیمه دوم گریزمن به میدان آمد تا بارسا به جبران فکر کند و دقیقه ۵۷ هم توسط سوارس به گل دوم رسیدند، اما کاتالان‌ها هیچ نشانی از تیمی که توانایی ایستادگی مقابل بایرن را داشته باشد، از خودش نشان نداد. دقیقه ۶۳ حرکت تماشایی دیویس و پاس او را کیمیش تبدیل به گل پنجم کرد. دقیقه ۸۲ هم ارسال کوتینیو را لواندوفسکی با سر به قعر دروازه فرستاد. کوتینیو هم به تیم سابقش ۲ گل در دقایق ۸۵ و ۸۶ زد تا در نهایت این ۸ گل در ورزشگاه خالی از تماشاگر برای همیشه در تاریخ به ثبت برسد.

 

منبع: خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر