کد خبر: 89192
A

۶۰۰ مجموعه ورزشی و زمین چمن در تهران به برگزاری عزاداری‌های محرم اختصاص یافت

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از آمادگی شهرداری برای اختصاص ۶۰۰ مجموعه ورزشی و زمین چمن برای برگزاری عزاداری‌های ماه محرم خبر داد.

۶۰۰ مجموعه ورزشی و زمین چمن در تهران به برگزاری عزاداری‌های محرم اختصاص یافت

به گزارش دیده بان ایران؛ امیر محسنی درباره ارائه مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران برای برپایی تکایا و هیئت‌های مذهبی در ایام محرم اظهار داشت: هم‌اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخشی از مجموعه‌های این سازمان غیرفعال است که با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با ویروس کرونا، می‌توان بخشی از برنامه‌های ایام سوگواری ماه محرم را در فضاهای ورزشی برگزار
کرد.
محسنی افزود: پیرو دستور شهردار تهران و تأکید معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم، این سازمان آمادگی دارد مجموعه‌های غیرآبی خود را در  اختیار هیئت‌های عزاداری قرار دهد.
وی ادامه داد: بیش از 200 مجموعه ورزشی و 400 زمین چمن مصنوعی در اختیار سازمان ورزش قرار دارد که بخشی از این مجموعه‌ها آمادگی دارند با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، میزبان مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا باشد.
به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، هیئت‌های مذهبی می‌توانند در هفته پیش رو و پس از دریافت معرفی‌نامه از سازمان تبلیغات اسلامی، درخواست‌های خود را برای بررسی و در اختیار گذاشتن فضای برگزاری مراسم به سازمان ورزش شهرداری تهران ارسال کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر