کد خبر: 89201
A

نماینده مجلس: "ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود

نماینده مردم نجف آباد در مجلس از طرح شکایت نمایندگان از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی سابق خبر داد.

نماینده مجلس: "ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت جمعی از نمایندگان مجلس از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی خبر داد.

 

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان طرح شکایت از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی را امضا کرده و تعداد امضا ها در حال افزایش است، افزود: قرار است طرح شکایت از آقای آخوندی به زودی تقدیم آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره موضوع شکایت نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی سابق، اظهار داشت:ترک فعل، کوتاهی در انجام وظایف قانونی اتلاف بیت المال و همچنین اتلاف اموال خصوصی و عمومی از جمله محورهای شکایت از آقای آخوندی است.

ابوترابی با تاکید بر اینکه ترک فعل برای مسئولین باید مجازات داشته باشد، ، اضافه کرد: آقای آخوندی هم باید در دادگاه پاسخ دهد که چرا در 6 سال وزارتش هیچ خانه ای نساخته است که در نتیجه عملکرد وی در حال حاضر تمام مشکلات بر روی دوش مردم و مستأجران است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته برخی از مسئولان با ترک فعل های بزرگ، مهلک ترین ضربه ها را به منافع یک کشور و ملت زدند وحالا باید روشن شود که آقای آخوندی عمدا ترک فعل کرده یا غیر عمد بوده است، اظهار داشت: آقای آخوندی یک ساختمانی با عنوان «ساختمان وارتانا» به عنوان پاتوق سیاسی برای  هم حزبی های خود راه انداخته بود و گروه های مختلف سیاسی را برای گعده های حزبی دور هم جمع می کرد.

نماینده نجف آباد در مجلس با تأکید بر اینکه آقای آخوندی وظایفی را که در حوزه مسکن به عهده داشت رها کرد و همین باعث شد 6 سال کشور معطل این بی برنامگی ها شود، افزود: وقتی مسئولان وظایف خود را انجام نمی دهند به یک بهمن تبدیل شده و بر سر مردم خراب می شود.آقای آخوندی با ترک فعل وزارتی بزرگترین ضربه را به نظام و ملت زد و مردم به خصوص قشر کم درآمد به خاطر گرانی مسکن به مسئولان بی اعتماد شدند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر