کد خبر: 89292
A

محسن هاشمی: هیچ‌کس در هیچ انتخاباتی، خودش کاندیدا نمی‌شود

رییس شورای شهر تهران گفت: هیچکس در هیچ انتخاباتی، خودش کاندیدا نمی‌شود و دیگران باید از او تقاضا کنند.

محسن هاشمی: هیچ‌کس در هیچ انتخاباتی، خودش کاندیدا نمی‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر که موجب دیر آغاز شدن جلسه علنی شد، اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضاء در مورد هیات رییسه و انتخابات آن در سال آخر شورا صحبت کردند.

وی با بیان این‌که جلسه طولانی نشد اما اعضاء دیر آمدند، گفت: قرار بود اعضای شورا ساعت 7:30 در جلسه حاضر شوند، اما برخی از اعضاء دیر آمده و به همین دلیل جلسه دیر آغاز  و دیر به پایان رسید.

رییس شورای شهر تهران در واکنش به این سوال که آیا شما کاندیدای انتخاب هیات رییسه هستید یا نه؟ گفت: در هیچ انتخاباتی هیچ کس خودش کاندیدا نمی‌شود، بلکه دیگران از او تقاضا کرده و او را کاندیدا می‌کنند که اگر اعضاء تقاضا کردند و مرا کاندیدا دانستند موضوع متفاوت می‌شود.

وی ادامه داد: هر وقت اعضاء احساس کردند که هیات رییسه و نه فقط من عملکرد مثبتی داشتند نسبت به حضورمان تقاضا می‌کنند و بعد از آن می‌توانیم در مورد اگرها صحبت کنیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه هم‌اندیشی امروز نقدی به هیات رییسه وارد شد یا نه؟ اظهار کرد: امروز نقدی نشد، اما خودم نقدهایی دارم.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر