کد خبر: 89553
A

قاچاق مواد مخدر با جاسازی در بدن نوزادان مرده +جزییات

مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر از شناسایی باندی داده که با استفاده از جسد نوزادن اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند. کریمی افزوده اعضای این باند «در اوج قساوت، نوزادان فوت شده را شناسایی و داخل بدن آنها را خالی کرده و به جای امحاء {امعاء} و احشاء، مواد مخدر قرار می‌دادند.»

قاچاق مواد مخدر با جاسازی در بدن نوزادان مرده +جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر از شناسایی باندی داده که با استفاده از جسد نوزادن اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند.

کریمی افزوده اعضای این باند «در اوج قساوت، نوزادان فوت شده را شناسایی و داخل بدن آنها را خالی کرده و به جای امحاء {امعاء} و احشاء، مواد مخدر قرار می‌دادند.»

وی اضافه کرده «زنان این نوزادان را در آغوش می‌گرفتند که کسی متوجه ماجرا نشود، اما با تیزهوشی همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر این شگرد لو رفت.»

این مقام پلیس افزوده که قاچاقچیان مواد مخدر به‌واسطه پول هنگفتی که در آن است، به صورت پویا عمل می‌کنند و به لحظه شگردهای خود را تغییر می‌دهند.

وی گفته «یکی از مشکلاتی که اخیرا با آن رو‌به‌رو هستیم قاچاق مواد مخدر از راه دریاست. حدود دو هزار کیلومتر ساحل داریم که مشکلاتی در کنترل آن وجود دارد.»

این مقام پلیس ادامه داده «قاچاقچیان با لنج‌ها و قایق‌های تندرو مواد مخدر را قاچاق می‌کنند. الان تمرکز و بخش‌های اطلاعاتی را روی ساحل‌ها متمرکز کردیم تا خود را در این حوزه توانمند کنیم.»

 

گزارش: مجید غمخوار/جام جم 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر