کد خبر: 89590
A
معاون اول رئیس‌جمهور عنوان کرد:

اسحاق جهانگیری: امسال باید در خانه ماند و ‎عزاداری کرد

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع) گفت: امسال ‎کرونا میدان سوگواری جمعی را پرمخاطره کرده است، باید به صورتی دیگر آن شعله عشق و چراغ عقل را روشن داشت؛ ‏امسال باید در خانه ماند و ‎عزاداری کرد.

اسحاق جهانگیری: امسال باید در خانه ماند و ‎عزاداری کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه «امسال باید در خانه ماند و ‎عزاداری کرد» پیشنهاد داد که مردم طرح ‎هر خانه، یک حسینیه را در محرم امسال اجرایی کنند.

 

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار کرد: «‌به آستانه ‎محرم رسیده‌ایم؛ ماه بازآفرینی حماسه حیات بخش عاشورا، ماهی که هر روز و شبش زمان آموختن درس‌های آزادگی و عدالت و کرامت انسانی است.»

 

وی‬ در‬ ادامه‬ توئیت‬ خود‬ عنوان‬ کرد: ‬«امسال ‎کرونا میدان سوگواری جمعی را پرمخاطره کرده است، باید به صورتی دیگر آن شعله عشق و چراغ عقل را روشن داشت؛ ‌امسال باید در خانه ماند و ‎عزاداری کرد. رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام و علمای بزرگ هم ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یادآور شده‌اند. پس در این محرم ‎هر خانه را یک حسینیه کنیم.»

 

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر