کد خبر: 89596
A

«ضاحی خلفان» خواستار عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب شد

معاون سابق رئیس پلیس دبی که به تبلیغات دائمی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی معروف است، خواستار عضویت این رژیم در اتحادیه عرب و تغییر نام آن به «اتحادیه کشورهای خاورمیانه» شد. وی تأکید کرد که پایتخت‌های عربی همگی پایتخت «اسرائیلی‌ها» است.

«ضاحی خلفان» خواستار عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب شد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «ضاحی خلفان» معاون سابق رئیس پلیس دبی از ملت‌های عربی خواست روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کنند و تأکید کرد که پایتخت‌های عربی همگی پایتخت «اسرائیلی‌ها» است.
 
خلفان در مصاحبه با یک کانال عبری خواستاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سطح مردمی شد و گفت: «اسرائیلی‌ها غریبه نیستند آن‌ها فرزندان همین سرزمین هستند، عادی‌سازی روابط رسمی به تنهایی و بدون روابط مردمی بی‌معنی است».
طبق گزارش وبگاه «الخلیج انلاین»، خلفان همچنین خواستار عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب و تغییر نام این اتحادیه به «اتحادیه کشورهای خاورمیانه» شد و گفت: «پایتخت اسرائیلی‌ها تنها تل‌آویو نیست بلکه پایتخت‌های عربی همگی پایتخت اسرائیلی‌هاست».

 

خلفان پیشتر در حساب توئیتری خود نوشته بود که از امضای توافق بین امارات و رژیم اشغالگر اسرائیل مطلع نبود و یک ساعت پیش از اعلام آن باخبر شده است.

 

وی مدعی شد که عادی‌سازی روابط با اسرائیل به نفع امنیت منطقه است.

 

پنج‌شنبه گذشته «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از حصول توافق بین امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط خبر داد و آن را «اقدام تاریخی» خواند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر