کد خبر: 89602
A

مستاجر، زن صاحبخانه را در نارمک بر سر کرایه کشت+جزییات

مردی که متهم است پس از قتل زن صاحبخانه جسد او را حوالی لواسان رها کرده بود، بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد.۲۰ مردادماه امسال زنی به مأموران پلیس تهران خبر داد خواهر 60 ساله اش ناپدید شده است. متهم می‌گوید ۳ ماه بود که کرایه‌اش عقب افتاده بود و سر همین موضوع با صاحبخانه درگیر شده.

مستاجر، زن صاحبخانه را در نارمک بر سر کرایه کشت+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مردی که متهم است پس از قتل زن صاحبخانه جسد او را حوالی لواسان رها کرده بود، بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد. ۲۰ مردادماه امسال زنی به مأموران پلیس تهران خبر داد  خواهر  60 ساله اش ناپدید شده است.

او گفت: خواهرم زنی ۶۰ساله است که در محله نارمک زندگی می کند. او صاحب خانه ای سه طبقه است که خودش در طبقه اول ساکن است و دو طبقه دیگر را اجاره داده و امورات زندگی اش را از راه گرفتن کرایه خانه می گذراند.

زن جوان گفت: از سه روز قبل هر چه با خواهرم تماس می گیرم، جواب نمی دهد و نگرانم که مبادا اتفاقی ناگوار برایش روی داده باشد.

بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از مأموران پلیس آگاهی راهی خانه زن ۶۰ ساله شدند و بعد از گشودن در متوجه شدند که کسی در خانه حضور ندارد.

راز جسد ناشناس

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس با مراجعه به بانک اطلاعات افراد ناپدید شده متوجه شدند ۱۷ مردادماه مأموران پلیس جسد زنی میانسال را در حاشیه کارخانه ای متروکه در رودبار قصران لواسان کشف و چون هیچ اوراق هویتی همراه جسد نبود آن را به پزشکی قانونی منتقل کرده اند.

از آنجا که احتمال می رفت جسد کشف شده متعلق به خواهر شاکی باشد او با حضور در پزشکی قانونی هویت خواهرش را تأیید کرد.

گزارش اولیه پزشکی قانونی حکایت از این داشت که زن میانسال به علت اصابت سر با جسم سخت به کام مرگ رفته است.

تحقیق از مستاجران مقتول

بعد از کشف هویت زن میانسال پرونده با موضوع قتل تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور قاضی شفیعی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی در این باره تحقیق کردند.

در اولین گام مستأجران مقتول به عنوان اولین مظنونان پرونده تحت مراقبت پلیس قرار گرفتند.

بررسی ها در این باره نشان داد که مستأجر طبقه سوم که همراه خانواده اش در آنجا زندگی می کند پیک موتوری است و از سه ماه قبل کرایه خانه اش عقب افتاده و چندبار در این باره با مقتول مشاجره داشته است.بنابراین به عنوان اولین مظنون بازداشت و روز گذشته به دادسرای امور جنایی منتقل شد.

اعتراف به قتل

مرد جوان مقابل بازپرس به ارتکاب قتل اقرار کرد و در شرح ماجرا گفت: من پیک موتوری هستم و از مدتی قبل در خانه مقتول مستأجر بودم و ماهانه ۲میلیون تومان کرایه می دادم. به خاطر مشکلات مالی سه ماه بود که کرایه خانه را پرداخت نکرده بودم و صاحبخانه چندبار به من تذکر داده بود.

او در شرح حادثه هم گفت: آن روز داشتم از خانه خارج می شدم که مقتول را مقابل در خانه اش دیدم. او از من خواست که کرایه اش را پرداخت کنم. گفت که هزینه زندگی اش را از راه اجاره خانه می گذراند و خواست که رعایت حالش را بکنم و کرایه اش را بدهم، سر این موضوع مشاجره کردیم و من عصبانی شدم و او را هل دادم که روی زمین افتاد. فکر می کردم که حالش بد شده و بلند می شود و به داخل خانه اش می رود برای همین توجه نکردم و از خانه خارج شدم.

ساعتی بعد که برگشتم دیدم که همان جا افتاده و فوت شده است، خیلی ترسیدم و مانده بودم که با جسد چه کنم.

جسد را به داخل آپارتمانش کشاندم و نایلون و چادر به دور آن پیچیدم. بعد در فرصت مناسب جسد را به خودرویی که داشتم منتقل کردم. پشت فرمان نشستم و به سوی لواسان رانندگی کردم. در رودبار قصران و حاشیه کارخانه ای متروکه رها کردم و به خانه برگشتم. در این مدت دچار عذاب وجدان بودم و در این باره با کسی حرف نزدم. از کاری که کرده بودم، پشیمان بودم.

متهم گفت: من قصد کشتن زن صاحبخانه ام را نداشتم و حادثه ناخواسته اتفاق افتاد.

با اعتراف متهم به ارتکاب قتل وی به دستور قاضی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

 

منبع:خبرگزاری حوادث

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر