کد خبر: 89696
A

گزینه‌های احتمالی سال آخر هیات رئیسه شورای شهر چه کسانی هستند؟+اسامی

عضو شورای شهر تهران گزینه‌های احتمالی برای عضویت در هیات رئیسه برای سال آخر شورای شهر را اعلام کرد.

 گزینه‌های احتمالی سال آخر هیات رئیسه شورای شهر چه کسانی هستند؟+اسامی
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عضو شورای شهر تهران گزینه‌های احتمالی برای عضویت در هیات رئیسه برای سال آخر شورای شهر را اعلام کرد. علی اعطا، با اشاره به در پیش بودن انتخابات هیات رئیسه سال آخر شورای شهر تهران گفت: خانم آروین اعلام کرده اند داوطلب عضویت در هیات رئیسه سال چهارم شورا نیستند. اسامی آقای میلانی و خانم امانی برای حضور در جایگاه منشی هیات رئیسه مطرح شده است. 

 در سال گذشته یعنی برای انتخابات سال سوم شورا، اسامی آقای حجت نظری و خانم فخاری نیز مطرح بود، اما مشخص نیست آیا امسال تمایلی از سوی این همکاران برای حضور در هیات رئیسه وجود دارد یا خیر. اما اگر چنین باشد، می‌توان گفت علاوه بر خانم نژادبهرام، حداقل ۴ نام دیگر برای حضور در جایگاه دو منشی هیات رئیسه مطرح است.

از شش عضو هیات رئیسه، دوره انتخاب دو عضو یعنی سخنگو و خزانه دار دو ساله است و بنابرین در سال چهارم برای چهار جایگاه یعنی رئیس، نایب رئیس و دو منشی رای گیری به عمل می‌آید.

 او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در میان اعضای شورا افرادی هستند که بهتر از رئیس فعلی ایفای نقش کنند، اظهار کرد: توجه داشته باشیم نقش رئیس شورا صرفا اداره شورا نیست، بلکه تجلی کلیت شورا نیز است و از منظر بیرونی یک وجه نمادین نیز دارد و گمان شخصی من این است که آقای هاشمی رفسنجانی بر اساس پارامترهای متنوع، بهترین گزینه ریاست هستند.تمایل شخصی من مبنی بر تغییرات حداقلی در هیات رئیسه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر