کد خبر: 89767
A

تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این پرسش که اماکن ورزشی و سالنهای بدنسازی استان تهران چه زمانی بازگشایی خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به این که تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد تعطیلی اماکن ورزشی و سالن‌های بدنسازی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد تا ببینیم شرایط از نظر این بیماری در هفته آینده چگونه خواهد بود.

تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش دیده بان ایران؛ رضا گل محمدی در همین رابطه اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۸ پروژه ورزشی در سطح استان تهران با حضور وزیر ورزش و استاندار تهران افتتاح خواهد شد.

وی میزان اعتبارات برای افتتاح این ۸ پروژه ورزشی را ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از بین ۸ پروژه ورزشی که آماده افتتاح و بهره برداری است، پروژه استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهریار از مهم ترین پروژه هایی است که در فاز اول، زمین چمن فوتبال مصنوعی، پیست دوومیدانی، رختکن ها، سرویس های بهداشتی و دکل های نور آن افتتاح و در فاز دوم سکوها با گنجایش دو هزار تماشاگر افتتاح خواهد شد.

گل محمدی در پایان در پاسخ به این پرسش که اماکن ورزشی و سالنهای بدنسازی استان تهران چه زمانی بازگشایی خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به این که تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد تعطیلی اماکن ورزشی و سالن‌های بدنسازی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد تا ببینیم شرایط از نظر این بیماری در هفته آینده چگونه خواهد بود.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر