کد خبر: 89900
A

عذرخواهی همسر یاسرعرفات از امارات به دلیل اعتراضات مردم فلسطین

«سها عرفات» در همصدایی با امارات، از سران ابوظبی به دلیل اعتراضات فلسطینی‌ها علیه توافق ننگین عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی همسر یاسرعرفات از امارات به دلیل اعتراضات مردم فلسطین

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عذرخواهی «سها عرفات» همسر «یاسر عرفات» رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین از امارات عذر خواهی کرد. 

بنابر گزارش پایگاه خبری «میدل ایست مانیتور»، سها عرفات  در پستی اینستاگرامی، از طرف فلسطینی‌ها به خاطر سوزاندن پرچم و تصاویر رهبران امارات از جمله «محمد بن زاید»، ولی‌عهد این کشور از سران ابوظبی عذرخواهی کرد و این تصاویر را «نمادهای کشور محبوب امارات متحده عربی» خواند.

او نوشت: می‌خواهم از طرف افراد شریف در بین مردم فلسطین، از مردم امارات و رهبری آن برای هتک حرمت و سوزاندن پرچم امارات در اورشلیم و فلسطین و به دلیل توهین به نمادهای امارات متحده محبوب عذرخواهی کنم.

وی در ادامه از امارات به دلیل آنچه حمایت آن از فلسطین خواند، تمجید کرد و از مردم فلسطین خواست تاریخ را بخوانند تا بفهمند امارات چقدر حامی فلسطین بوده است.

امارات و رژیم صهیونیستی در ۲۳ مرداد طی بیانیه‌ای مشترک با آمریکا اعلام کردند که با وساطت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، تصمیم به عادی‌سازی روابط بین خود گرفته‌اند و به زودی این توافق در کاخ سفید به امضای «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و «محمد بن زاید آل نهیان»، ولی‌عهد ابوظبی خواهد رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر