کد خبر: 89906
A

ماجرای استعفای یک نماینده مجلس/ نادران استعفا داده است؟!

همزمان با بالا گرفتن بحث بر میان اصول گرایان بر سر تقسیم غنائم؛ الیاس نادران، نماینده تهران به دلیل آنکه در هیچ کدام از مناصب انتصابی قرار نداشته استعفا کرده کرده است. وی به نزدیکان خود درباره استعفا گفته"این مجلس ناکارآمد و ضعیف است و در شرایط فعلی بیش از هر چیز باری روی دوش کشور محسوب می شود" تعدادی از نما خبر تشکیل کمیسیون جهش تولید در مجلس رسید. در واکنش به این خبر برخی گفتند مجلس برای دلجویی از نادران این کمیسیون را تشکیل داده است.

ماجرای استعفای یک نماینده مجلس/ نادران استعفا داده است؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ همزمان با بالا گرفتن بحث بر میان اصول گرایان بر سر تقسیم غنائم؛ الیاس نادران، نماینده تهران به دلیل آنکه در هیچ کدام از مناصب انتصابی قرار نداشته استعفا کرده کرده است. وی به نزدیکان خود درباره استعفا گفته"این مجلس ناکارآمد و ضعیف است و در شرایط فعلی بیش از هر چیز باری روی دوش کشور محسوب می شود" 

هر چند تعدادی از نمایندگان سعی کردند با تشکیل کمیسیون جهش تولید  برای دلجویی از نادران اقدامی انجام دهند اما هنوز معلوم نیست؛ این نماینده اصولگرا از عملکرد ضعیف مجلس یازدهم در حوزه سیاست و اقتصاد راضی شده باشد. 

الیاس نادران که سابقه عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه در ادوار مجلس را دارد، انتظار می‌رفت که در مجلس یازدهم ریاست این کمیسیون را برعهده بگیرد اما حاجی‌بابایی اجازه چشیدن طعم ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را به نادران نداد. نرسیدن به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه از انگیزه نادران برای کسب ریاست مرکز پژوهش‌ها کم نکرد اما تلاش‌های او در این زمینه هم، بی‌نتیجه ماند و ریاست این مرکز را به زاکانی باخت.

سیدناصر موسوی لارگانی، دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در واکنش به خبر مربوط به استعفای نادران از نمایندگی مردم تهران ضمن تکذیب خبر  گفت: خیر. اصلا و به هیچ وجه در این مورد صحبتی نشنیدم.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر