کد خبر: 89986
A

قالیباف: حسینیان خاری در چشم دشمنان بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت «روح‌الله حسینیان»، نوشت: او خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود.

قالیباف: حسینیان خاری در چشم دشمنان بود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای روح‌الله حسینیان رئیس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان به عنوان یک روحانی عالم و محققی توانمند و وارسته در طول سال‌های پس از انقلاب در مناصب و مسئولیت های متعدد بویژه حوزه قضایی فعالیت شایانی داشتند که این اقدامات خالصانه همواره مانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود و مواضع اصولی و صریح ایشان در حمایت و حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب و مبارزه با نفاق همواره مورد توجه و زبانزد همگان بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکاران و دوستداران، خانواده گرانقدر و وابستگان محترم برای روح بلند ایشان که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام به جوار رحمت الهی پیوست رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر