کد خبر: 90042
A

۲ باشگاهی که مسی آنها را فالو کرده است/ مقصد بعدی ستاره بارسلونا کدام تیم است؟

با جدی‌تر شدن بحث خروج مسی از بارسلونا پس از ۲۰ سال حضور در این تیم، حالا رسانه‌ها بیش از پیش مشغول پیدا کردن سرنخ‌هایی درباره آینده او هستند و در این میان مشخص شده که مسی دو باشگاه انگلیسی را در فهرست مخاطبان «فالو شده» در اینستاگرام دارد

۲ باشگاهی که مسی آنها را فالو کرده است/ مقصد بعدی ستاره بارسلونا کدام تیم است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ از اولین دقایق اعلام خبر ارسال یک فکس از سوی مسی به باشگاه بارسلونا برای ارائه رسمی درخواست جدایی‌اش، خبرهای مختلفی درباره آینده این ستاره ۳۳ ساله آرژانتینی منتشر شده که مطابق معمول گمانه‌زنی درباره مقصد بعدی او جزو آنها بود.

 

با جدی‌تر شدن بحث خروج مسی از بارسلونا پس از ۲۰ سال حضور در این تیم، حالا رسانه‌ها بیش از پیش مشغول پیدا کردن سرنخ‌هایی درباره آینده او هستند و در این میان مشخص شده که مسی دو باشگاه انگلیسی را در فهرست مخاطبان «فالو شده»  (آنهایی که مسی صفحات‌شان را دنبال می‌کند) در اینستاگرام دارد.

 

یکی از این دو باشگاه منچسترسیتی است که از سال‌ها پیش همه آن را به عنوان طرفدار پروپا قرص مسی می‌شناسند. تیم دیگر اما کمی عجیب‌تر است؛ چلسی که با توجه به شرایطش دنبال شدن آن از سوی مسی کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد.


رفتن مسی به منچسترسیتی با توجه به قدرت مالی هنگفت مالکان اماراتی این تیم که هیچ مشکلی برای پرداخت حقوق مورد نظر او و پرداخت رقم انتقالش از بارسلونا ندارند و حضور دو دوست قدیمی ستاره آرژانتینی یعنی پپ گواردیولا و سرخیو آگوئرو منطقی به نظر می‌رسد اما چلسی مقصد غیرمحتملی برای او محسوب می‌شود.

 

در عین حال این احتمال هم وجود دارد که قرار گرفتن این دو باشگاه در فهرست تیم‌های دنبال شده توسط مسی صرفاً به خاطر حضور دوستان قدیمی‌اش در این تیم‌ها بوده باشد. در هر صورت در بحبوحه شایعه‌پراکنی درباره آینده لیونل مسی، از کوچکترین نشانه‌‌ها به عنوان بهانه‌ای برای گمانه‌زنی درباره آینده او استفاده می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر