کد خبر: 90062
A

تبعات جدایی احتمالی لیونل مسی / اعتراض بارسایی‌ها علیه مدیر باشگاه به نیوکمپ کشیده شد

هواداران تیم فوتبال بارسلونا که از خبر درخواست خروج «لیونل مسی» عصبانی شده‌اند، به اطراف ورزشگاه نیوکمپ رفته و به عملکرد رییس باشگاه اعتراض کردند.

تبعات جدایی احتمالی لیونل مسی / اعتراض بارسایی‌ها علیه مدیر باشگاه به نیوکمپ کشیده شد

به گزارش سایت دیده بان ایران و به نقل از سایت گل، کاپیتان بارسلونا روز سه‌شنبه به باشگاه اعلام کرد که دیگر مایل به حضور در این باشگاه نیست و این اولین باری است که این فوق ستاره، درخواست خروج از تیم آبی‌اناری‌ها را داده است. اگر چه قرارداد مسی قرار است در پایان فصل آینده به اتمام رسد اما تیم حقوقی او معتقدند که بندی در قراردادش وجود دارد که به او اجازه می‌دهد قرارداد خود را فسخ کند.

به همین دلیل هواداران تیم فوتبال بارسلونا از خبر درخواست خروج «لیونل مسی» عصبانی شده‌ و به اطراف ورزشگاه نیوکمپ رفته و و علیه مدیریت بارسا اعتراض کردند.

این اتفاق‌ها در پی باخت تحقیرآمیز بارسا از بایرن‌مونیخ شکل گرفت. پس از این باخت «کیکه ستین» از سمت سرمربیگری خود اخراج و «رونالد کومان» جایگزین او شد. همچنین «اریک ابیدال» مدیرورزشی این تیم نیز اخراج شد.

هواداران عصبانی بارسلونا و با شعارهای «ماندن مسی» و استعفا بارتومئو خواهان استعفا رییس باشگاه شدند اما «جوزپ بارتومئو» اعلام کرد که حداقل تا انتخابات ماه مارس که رییس جدید باشگاه مشخص می‌شود، از بارسا نمی‌رود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر