کد خبر: 90083
A

قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌جانشین فرمانده ناجا: اگر فردی سلاح در دست گرفت، طوری با او برخورد می‌کنیم که دیگر نتواند چنگال را به راحتی به دست بگیرد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد، گفت: ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد.

قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌جانشین فرمانده ناجا: اگر فردی سلاح در دست گرفت، طوری با او برخورد می‌کنیم که دیگر نتواند چنگال را به راحتی به دست بگیرد

به گزارش دیده بان ایران؛  سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران استان هرمزگان اظهار داشت: در ماه محرم سعادتی بود به استان شهیدپرور هرمزگان به عنوان مرزدار حریم کشور و مدافع جدی در برابر تهدیدات دشمن سفر کنم.

وی افزود: این استان جایگاه ویژه‌ای در حوزه مرز دارد و به همین سبب مرزبانی و دریابانی زیر نظر نیروی انتظامی فعال هستند و در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله دستگاه قضایی با هرگونه تخلف برخورد می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر موفقیت پلیس در رابطه با قاچاق کالا به خصوص قاچاق سوخت گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری در استان هرمزگان 35 تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد کشفیات وجود داشته است.

وی در ادامه با اشاره به تصمیمات قاطع پلیس در رابطه با اراذل و اوباش افزود: اراذل و اوباش خط قرمز پلیس هستند اخیرا هم یک کار خوب برای برخورد جدی با مخلان امنیت اجتماعی انجام شده و قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شده است.

سردار رضایی گفت: این عمل که موجب اقتدار بیش‌تر پلیس در مواجهه با اراذل و اوباش می‌شود مورد رضایت عمومی و مردم قرار دارد و دستگاه‌های مختلف نیز از نیروی انتظامی در این رابطه حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده با مخلان امنیت عمومی جامعه در صحنه برخورد قاطع می‌شود به گونه‌ای که اگر فردی سلاح سرد و گرم در دست گرفت و موجب رعب و وحشت مردم شد در صحنه به نحوی برخورد می‌شود که دیگر نتواند یک چنگال را به راحتی با دست نگه دارد.

جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: این تصمیم برای همه مخلان امنیت است و فرقی نمی‌کند فرد شرور نوظهور باشد یا سابقه شرارت در کارنامه دارد، ما در صحنه با این افراد به جد برخورد خواهیم کرد تا کسی به خود جرات ندهد امنیت عمومی را از بین ببرد، کاری خواهیم کرد که همه جا برای افراد شرور قرمز باشد و در سوراخ موش هم این وضعیت قرمز را احساس کنند.

وی افزود: ما در گام دوم انقلاب به صورت هوشمندانه امنیت عمومی را صیانت خواهیم کرد.

مانع خروج خام سنگ‌های معدنی می‌شویم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به استقرار پلیس در گمرکات استان هرمزگان گفت: وضعیت قاچاق کالا و سوخت رادر استان ارزیابی خواهیم کرد و تصمیمات جدیدی در این رابطه اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: در رابطه با خروج سنگهای خام معدنی تکلیف داریم از خروج خام این محصولات جلوگیری کنیم و با استقرار پلیس در گمرکات امید داریم بتوانیم به درستی به این تکلیف عمل کنیم.

سردار رضایی گفت: ما مرزنشینان را مرزیار می‌شناسیم و با ته‌لنجی برخورد نخواهیم کرد اما با مافیایی که به اسم ته‌لنجی در حال وارد کردن یک لنج یا بیشتر کالا هستند برخورد می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع افزایش سرقت اشاره کرد و گفت: سرقت مقوله‌ای چند وجهی است که عوامل مختلفی در بروز آن نقش دارند، اگر سارقان در عرض چند ثانیه درب یک خودرو را باز می‌کنند مشخص است پیوست امنیتی برای ساخت آن محصول رعایت نشده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: به همین سبب بایستی صنعت و خودروسازان و منازل مسکونی دارای پیوست امنیتی نیز باشند و از سویی نیز از مجلس یازدهم انتظار داریم با وضع قوانین بازدارنده موجب شوند میزان سرقت‌ها کاهش یابد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر