کد خبر: 90133
A

واکنش باشگاه استقلال به شایعه بازگشت استراماچونی

معاون اقتصادی باشگاه استقلال گفت: یک سری پیشنهاداتی در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی مطرح شده است و آقای استراماچونی هم خواست تا وکیلش مشورت کند. او یک پرونده باز در فیفا دارد و می خواهد طوری پیش برود که آن پرونده در فیفا به مشکل نخورد و بتواند مطالبات خود را دریافت کند.

واکنش باشگاه استقلال به شایعه بازگشت استراماچونی

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال، درباره انتشار خبری مبنی بر بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال در رسانه های ایتالیایی گفت: این مساله فقط در حد گمانه زنی است. در جلسه ای که ما برگزار کردیم خبرگزاری ها حضور نداشتنند. جلسه خصوصی بوده است و آقای استراماچونی و فدریکو پاستورلو خواستند که به هیچ وجه عکسی گرفته نشود. سایت های ایتالیایی فکر کردند که ما می خواهیم او را برگردانیم. در حالی که بحث ما در خصوص مسائل مالی و مطالبات آن ها بود.

 

او ادامه داد: یک سری پیشنهاداتی در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی مطرح شده است و آقای استراماچونی هم خواست تا وکیلش مشورت کند. او یک پرونده باز در فیفا دارند و می خواهد طوری پیش برود که آن پرونده در فیفا به مشکل نخورد و بتواند مطالبات خود را دریافت کند. ما منتظر خبر ایشان هستیم که اطلاعات لازم را بدهد و بعد از تایید، ما پرداختی ها را انجام دهیم.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • عادل دلپاک

    لطفاً. استقلال را منحل کنید تا خیلی‌ها راحت بشن و این خاری که در چشمانشان هست بیرون بیاد. لعنت خدا بر خیلی‌ها.

ارسال نظر