کد خبر: 90155
A

قهر فرهاد به خاطر مذاکره با استراماچونی / فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا داد

سرمربی استقلال کمتر از 24 ساعت بعد از صعود تیمش به فینال جام حذفی و عبور از سد رقیب دیرینه، استعفای خود را اعلام کرد.

قهر فرهاد به خاطر مذاکره با استراماچونی / فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال که طی مدت اخیر با عدم حضور در نشست‌های خبری، سکوتی عجیب در خصوص اتفاقات پشت پرده این باشگاه داشت، روز گذشته و در میان هجمه و شایعات زیادی که درباره بازگشت آندره آ استراماچونی و مذاکرات احمد سعادتمند در ایتالیا با این مربی وجود داشت، موفق به عبور از سد پرسپولیس در ضیافت پنالتی شد.

با این حال ساعاتی بعد از این پیروزی بزرگ، رسانه‌های ایتالیایی خبرهایی موثق از بازگشت و توافق دوباره استراماچونی با مدیران استقلال و لابی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در این زمینه داشتند. موضوعی که به نظر می‌رسید حداقل در پایان فصل و بعد از بازی فینال صورت گیرد.

فرهاد مجیدی استعفا داد

با این اتفاقات اکنون فرهاد مجیدی تصمیم بزرگی اتخاذ کرده و استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه کرد تا از مربیگری استقلال کنار برود. این در حالی است که مجیدی که پیش از این نیز در قامت بازیکن جزو اسطوره‌های محبوب هواداران استقلال محسوب می‌شد، بعد از شکست دادن پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی از محبوبیت بالاتری برخوردار شده بود و این مساله اکنون می‌تواند چالش بزرگی پیش پای مدیران تیم در آستانه فینال حذفی قرار دهد.

باید دید با استعفای فرهاد مجیدی اکنون پروژه بازگشت استراماچونی تکمیل خواهد شد و این مربی به تهران بازخواهد گشت یا مجیدی تنها با علم موضوع مذاکره مدیران باشگاه با استراماچونی و گلایه از این بابت، از سمت خود استعفا داده تا شرایط را علیه مدیرعامل کند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر