کد خبر: 90201
A

صلح در باشگاه استقلال برقرار شد/ سعادتمند به بازگشت مجیدی روی خوش نشان داد

: به نظر می رسد مجیدی و سعادتمند به یک صلح حداقل چند روزه دست یافته اند.

صلح در باشگاه استقلال برقرار شد/ سعادتمند به بازگشت مجیدی روی خوش نشان داد

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تنها ۲۴ ساعت پس از برگزاری شهرآورد تهران و پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس، این تیم وارد حاشیه های زیادی شد که موجبات نگرانی هواداران این تیم را فراهم کرد.

فرهاد مجیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به دلیل انتقاد به عملکرد و برخورد مدیران این تیم و در رأس آنها احمد سعادتمند و همچنین بخاطر مذاکره با آندره آ استراماچونی، از سرمربیگری استقلال استعفا داد. استعفایی که با واکنش باشگاه استقلال و مدیرعامل این تیم نیز همراه شد. سعادتمند در برنامه ورزش و مردم به دفاع از عملکرد خودش پرداخت و مذاکره با سرمربی سابق ایتالیایی را حق این باشگاه دانست.

اما شب گذشته، مجید نامجو مطلق و وریا غفوری پس از نشستی که با فرهاد مجیدی داشتند، خبر از بازگشت سرمربی آبی پوشان به تمرینات تیم دادند تا فرهاد در دیدار فینال جام حذفی بر روی نیمکت استقلال بنشیند.

حالا و پس از این اتفاقات، امروز احمد سعادتمند با انتشار پستی، نسبت به بازگشت مجیدی واکنش نشان داده و به نظر می رسد مدیرعامل و سرمربی استقلال پس از دو روز کشمکش، به یک صلح موقت رسیده اند تا پس از بازی فینال جام حذفی در مقابل تراکتورسازی، منتظر واکنش و تصمیمات دو طرف باشیم.

سعادتمند در پستی که در صفحه شخصیش منتشر کرده، نوشته است: «با اتحاد و همدلی میریم پابوسی آقامون برای فتح جام ...»

دیدار فینال جام حذفی روز پنج شنبه ۱۳ شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر