کد خبر: 90288
A

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:۲ تا ۳ هفته دیگر، نتیجه مسافرت مردم به شمال مشخص می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این روزها شاهدیم که موج عظیمی از مسافرت‌ها به شهرهای مازندران انجام شده که نتیجه آن از ۲ تا ۳ هفته دیگر مشخص می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل:۲ تا ۳ هفته دیگر، نتیجه مسافرت مردم به شمال مشخص می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، سید فرزادجلالی رئیس این دانشگاه با بیان اینکه به روزهای آخر موج دوم کرونا نزدیک شده ایم، اظهار کرد: کم کم با کاهش روند بستری بیماران کرونایی به روزها و هفته های پایانی خیز دوم کرونا در بابل نزدیک شده ایم؛ امیدواریم مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را فراموش نکنند.

وی افزود: این روزها شاهدیم که موج عظیمی از مسافرت‌ها به شهرهای مازندران انجام شده که نتیجه آن از ۲ تا ۳ هفته دیگر مشخص می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه خواست ما از مردم این است که در این روزها به صورت دقیق پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند،خاظرنشان کرد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی توسط مردم سبب می شود زمینه خلق موج سوم کرونا در بابل و استان آغاز نشود.

جلالی تصریح کرد:با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و شیوع آنفلوآنزا، روزهای سخت پاییز و زمستان پیش روی ما است که هیچ راهی به جز رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی وجود ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر