کد خبر: 90347
A
دیده بان ایران:

کدام جمله «معاون امنیتی وزیر کشور» در رسانه های نزدیک به دولت حذف شد؟/ فیلـــم

بر اساس اظهارات معاون وزیر کشور؛ برخلاف ادعاهای پیشین روسای هر سه قوه؛ حجت الاسلام رئیسی(رئیس قوه قضاییه)، حجت الاسلام روحانی( رئیس جمهور )و رئیس مجلس که مدعی شده بودند اطلاعی از زمان اجرای افزایش قیمت بنزین نداشته اند از مدت ها قبل از زمان و نحوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین اطلاع داشته و ادعاهای رسانه های همسو با این افراد از اساس نادرست می باشد. گفتنی است چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ رئیس جمهور با اشاره به موضوع گرانی بنزین با خنده گفته بود: من هم مثل همه مردم صبح روز جمعه دیدم که قیمت بنزین تغییر کرده است.

کدام جمله «معاون امنیتی وزیر کشور» در رسانه های نزدیک به دولت حذف شد؟/ فیلـــم

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین ذالفقاری در نشست خبری صبح امروز خود با رسانه ها به موضوعات مهمی اشاره کرد که یکی از مهمترین آنها ماجرای حوادث گران شدن بنزین و اعتراضات آبان 98 بود. معاون امنیتی وزیر کشور در این بخش از اظهاراتش که خبرگزاری فارس اقدام به انتشار آن کرده با بیان اینکه گزارش‌های مستند و مکتوب این وقایع وجود دارد، اظهار داشت: آنها که گفتند تا روز جمعه نمی‌دانستیم، مستنداتش وجود دارد که چه ساعت و چه روزی و توسط چه کسی به آنها گفته شده است.

این اظهارات معاون عبدالرضا رحمانی فضلی در حالی توسط خبرگزاری فارس منتشر شد که سه خبرگزاری ایسنا-ایرنا و ایلنا این بخش از سخنان «حسین ذالفقاری» را منتشر نکرده اند.

بر اساس اظهارات معاون وزیر کشور؛ برخلاف ادعاهای پیشین روسای هر سه قوه؛ حجت الاسلام رئیسی(رئیس قوه قضاییه)، حجت الاسلام روحانی( رئیس جمهور )و رئیس مجلس که مدعی شده بودند اطلاعی از زمان اجرای افزایش قیمت بنزین نداشته اند از مدت ها قبل از زمان و نحوه اجرای طرح افزایش قیمت #بنزین اطلاع داشته و ادعاهای رسانه های همسو با این افراد از اساس نادرست  می باشد. 

 

گفتنی است چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ رئیس جمهور با اشاره به موضوع گرانی بنزین با خنده گفته بود: من هم مثل همه مردم صبح روز جمعه دیدم که قیمت بنزین تغییر کرده است.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر