کد خبر: 90348
A

جزئیات دیدار کروبی با برخی چهره‌های سیاسی/ وضعیت جسمانی مهدی کروبی خوب است

برخی رسانه‌ها به نقل از وب سایت جمهوریت خبر دادند: مهدی کروبی شب گذشته در منزل حجت الاسلام شیخ قدرت الله علیخانی حضور یافت و با برخی چهره‌ها دیدار و گفتگو کرد.

جزئیات دیدار کروبی با برخی چهره‌های سیاسی/ وضعیت جسمانی مهدی کروبی خوب است

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی رسانه‌ها به نقل از وب سایت جمهوریت خبر دادند: مهدی کروبی شب گذشته در منزل حجت الاسلام شیخ قدرت الله علیخانی حضور یافت و با برخی چهره‌ها دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که آیت الله موسوی بجنوردی و حضرات آقایان امام جمارانی ، آشتیانی ، رحمانی و عباسی فر و همچنین اسماعیل دوستی، سید عباس موسوی و حسین کروبی حضور داشتند، زهیر سازگار از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز به مناسبت ایام شهادت حضرت زین العابدین علیه السلام مرثیه سرایی کرد.

وضعیت جسمانی مهدی کروبی خوب است

وب سایت مدآرا هم در همین رابطه نوشت: اسماعیل دوستی، فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به دیدار با مهدی کروبی گفت: پنجم ماه محرم در منزل آقای کروبی روضه بود که بنده به همراه آقای عباسی فرد در این مراسم شرکت کردم و در یک فضای معنوی در خدمت ایشان بودیم.

وی افزود: دیشب هم در منزل آقای قدرت علیخانی بودیم، مداحی صورت گرفت. قرار شد که در آینده هم انشاالله این دیدار ها صورت بگیرد.

 آقای کروبی به حمدالله وضعیت جسمانی خوبی داشتند.

در این دیدار ها موضوع خاصی بحث نشد اما حضور در انتخابات همیشه و در همه جلسات مورد تاکید ایشان است و در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده تاکید کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر