کد خبر: 90407
A

سفر جنجالی ترامپ به شهر بحران‌زده کنوشا +تصاویر

شهر کنوشا در ۱۰ روز گذشته صحنه اعتراضات گسترده به هفت بار شلیک یک افسر پلیس سفیدپوست به جیکوب بلیک، مرد سیاه‌پوستی است که بنابر گزارش‌ها غیر مسلح بوده و در حال سوار شدن به خودروی خودش بوده که از پشت به او تیراندازی می‌شود. رئیس جمهور آمریکا پس از حضور در مناطق تخریب شده در شهر کنوشا گفت: این‌ها نتایج اعتراضات صلح‌آمیز نیست، بلکه نشانه تروریسم داخلی است. وی همچنین رسانه‌های کشورش را متهم کرد که با تمرکز بر وقایعی که طی آنها پلیس بد عمل کرده موجب تشدید مخالفت‌ها با نیروی پلیس به طور کلی شده است. ترامپ قبل از ورود به ایالت ویسکانسن در گفتگو با خبرنگاران شهردار کنوشا را که یک دموکرات است احمق و بی‌عرضه خواند و اعلام کرد که اگر مداخله نیروهای گارد ملی نبود آنارشیست‌های رادیکال قصد به خاک نشاندن این شهر در ایالت ویسکانسن را داشته‌اند.

سفر جنجالی ترامپ به شهر بحران‌زده کنوشا +تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس جمهور آمریکا پس از حضور در مناطق تخریب شده در شهر کنوشا گفت: این‌ها نتایج اعتراضات صلح‌آمیز نیست، بلکه نشانه تروریسم داخلی است.

وی همچنین رسانه‌های کشورش را متهم کرد که با تمرکز بر وقایعی که طی آنها پلیس بد عمل کرده موجب تشدید مخالفت‌ها با نیروی پلیس به طور کلی شده است.

ترامپ قبل از ورود به ایالت ویسکانسن در گفتگو با خبرنگاران شهردار کنوشا را که یک دموکرات است احمق و بی‌عرضه خواند و بدون ارائه مدرک و شواهدی مدعی شد که اگر مداخله نیروهای گارد ملی نبود آنارشیست‌های رادیکال قصد به خاک نشاندن این شهر در ایالت ویسکانسن را داشته‌اند.

شهر کنوشا در 10 روز گذشته صحنه اعتراضات گسترده به هفت بار شلیک یک افسر پلیس سفیدپوست به جیکوب بلیک، مرد سیاه‌پوستی است که بنابر گزارش‌ها غیر مسلح بوده و در حال سوار شدن به خودروی خودش بوده که از پشت به او تیراندازی می‌شود

سفر امروز ترامپ به ویسکانسن در حالی صورت گرفت که مقام‌های این شهر و فرماندار ایالت از رئیس جمهور آمریکا خواسته بودند که سفر خود را لغو کند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر