کد خبر: 90408
A

آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته+اسامی استان های قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در شبانه روز گذشته ۱۲۵ نفر بر اثر کرونا جان باختند.

آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته+اسامی استان های قرمز

به گزارش سایت دیده بان ایران، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز 12 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و 858 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 136 نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید19 در کشور به 378 هزار و 752 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 125 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 21 هزار و 797 نفر رسید.البته خوشبختانه تا کنون 326 هزار و 801 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری متذکر شد:  3693 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون سه میلیون و 281 هزار و 961 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر