کد خبر: 90485
A
دیده بان ایران:

نقش مشاور فرهنگی رییس مجلس در «نظارت میدانی» چیست؟

سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما و همچنین از مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف از جمله افرادی است که در این سفر رییس مجلس را همراهی میکند. او در شبکه اجتماعی توییتر و با ریتوییت نوشته ها و اظهارنظرهای سایر مشاوران رسانه ای قالیباف سعی دارد از این سفر به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای چند سال اخیر یاد کند و با کنایه به دولت نشان دهد رییس مجلس هم قدرت اجرایی دارد و می تواند به صورت جهادی پای دردو دل مردمِ یکی از محرومترین استان های کشور بنشیند.

نقش مشاور فرهنگی رییس مجلس در «نظارت میدانی» چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از روز سه شنبه بنا برگفته نزدیکانش برای انجام نظارت میدانی راهی استان خوزستان شده است، حضور بیشمار مشاوران رسانه ای و خبرنگاران و پوشش ویژه این دیدارها از جمله مواردی است که طی روزهای گذشته کاربران در شبکه های اجتماعی به آن پرداخته اند.

سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما و همچنین از مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف از جمله افرادی است که در این سفر رییس مجلس را همراهی میکند. او در شبکه اجتماعی توییتر و با ریتوییت نوشته ها و اظهارنظرهای سایر مشاوران رسانه ای قالیباف سعی دارد از این سفر به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای چند سال اخیر یاد کند و با کنایه به دولت نشان دهد رییس مجلس هم قدرت اجرایی دارد و می تواند به صورت جهادی پای دردو دل مردمِ یکی از محرومترین استان های کشور بنشیند.

بیشتر بخوانید:

کارناول تبلیغاتی رئیس مجلس با شعار «نظارت میدانی»/ قالیباف به دنبال کشف واکسن ریاست جمهوری در خوزستان است؟

قالیباف از نخستین روزهای نشستن بر صندلی بزرگ ریاست مجلس یازدهم تا جاییکه می توانست از عزل و نصب های افراد شاخص و جوان به اصطلاح انقلابی در ساختار مجلس استفاده کرد تا ضمن بکار گرفتن نیروهایی که در شهرداری تهران از آنها استفاده می کرد، نیم نگاهی هم به انتخابات سال آینده داشته باشد.

نخستین سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان و انتشار اخبار و تصاویر این دیدارها از سوی اطرافیان قالیباف در شبکه اجتماعی پرطرفدار توییتر به نظر می رسد پیش درآمدی باشد برای رسیدن به جایگاهی که قالیباف برای تصاحب آن چهار بار تلاش کرد و در نهایت به جای بهارستان به پاستور رسید.

به نظر می رسد تیم قوی رسانه ای رئیس مجلس یکی از مهمترین ابزار قالیباف برای رسیدن به ساختمان ریاست جمهوری باشد تا جاییکه در تازه ترین اقدام او جهت تقویت این تیم. او قصد دارد تا خارج از مجموعه مجلس، یک جوان به اصطلاح انقلابی دیگر را به عنوان مدیرعامل خبرگزاری خانه ملت انتخاب نماید. 

بر اساس گزارش های رسیده هفته آینده حکم امیرحسین یزدان پناه مدیرعامل جدید خبرگزاری خانه ملت توسط محمدباقر قالیباف صادر خواهد شد و یک حلقه به حلقه های آقای رئیس به زنجیر رسیدن به پاستور اضافه می شود.

 

منبع: دیده بان ایران

2903873

تصویر: استوری سیدمحمود رضوی در سفرش به خوزستان در معیت محمدباقر قالیباف

WhatsApp Image 2020-09-03 at 2.35.58 PM

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر