کد خبر: 90607
A

حسن روشن: استراماچونی به استقلال باز نمی‌گردد/ قهرمان نشدن استقلال تقصیر «مجیدی» نیست

روشن با اشاره به عدم بازگشت استراماچونی برای مربیگری باشگاه استقلال گفت: اگر استراماچونی بخواهد که در ایران فعالیت کند به باشگاه استقلال نمی‌آید چرا که ارزش هوادار را کم ارزش کرد.

حسن روشن: استراماچونی به استقلال باز نمی‌گردد/ قهرمان نشدن استقلال تقصیر «مجیدی» نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکست این تیم مقابل تراکتور گفت: خداراشکر می‌کنم که بازی ها را نگاه نکرده ام. ما به مدیریت جامع آقای سعادتمند امید داشتیم البته برای این امر هنوز فرصت باقی است ولیکن کارهای موقت هیچ گاه نتایج مطلوبی نداشته است. برای باشگاه بزرگی همچون استقلال کار های موقت کارساز نیست.

 

وی افزود: در دو سال اخیر ۵،۶ تا مدیر عامل و در ۶ سال گذشته ۵ مربی عوض کرده ایم. هرکسی وارد این حیطه می‌شود دوستان خود را سر کار می آورد. آدم های خوب کارهای خوب انجام نمی‌دهند مگر آنکه متخصص باشند.

 

روشن با اشاره به عدم بازگشت استراماچونی برای مربیگری باشگاه استقلال بیان کرد: اگر استراماچونی بخواهد که در ایران فعالیت کند به باشگاه استقلال نمی‌آید چرا که ارزش هوادار را کم ارزش کرد.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: یک ماه پیش از یکی از دوستانم خواسته بودند تا ۵۰۰ هزار دلار بپردازد و ۵۰۰ هزار دلار هم باشگاه می‌گذارد و ۸۰۰ هزار دلار را هم دریافت نمی‌کند و به باشگاه بر می‌گردد اما من به او گفتم که به هیچ عنوان امکان بازگشت این مربی با این شرایط وجود ندارد چرا که این اقدام سودی برای استقلال ندارد و برای دوست من ضرر خواهد داشت. 

 

روشن که ‌در برنامه رادیویی گل طلایی گفت‌وگو می‌کرد با تاکید بر اینکه استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و باید بازیکنان و مربیان بزرگی در این تیم ها کار کنند گفت: درست است که افرادی همانند جویباری برای استقلال زحمت کشیده اند اما اکنون مسئولیت دیگری بر عهده دارد و باید به فکر آن باشد. عدم مدیریت جامع باشگاه استقلال سبب می‌شود که اتفاقات ناشایستی بیافتد.

 

وی با اشاره به تصمیمات عجولانه فرهاد مجیدی در زمان های مختلف از جمله خداحافظی اول و دومش بیان کرد: ترس من این است که این اقدامات مجیدی سبب شود که زحمت هایی که کشیده است را از بین ببرد. اقدام اخیر مجیدی اشتباه بوده است اما نمی‌توان عدم قهرمانی را در این شرایط گردن فرهاد مجیدی بیندازیم.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره استفاده از مربیان داخلی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه امکان آوردن مربی خارجی وجود ندارد به نظر من باشگاه می‌تواند از بچه های جوان برای مربیگری به صورت کمیته فنی قوی استفاده کند تا تیم را نجات دهند.

 

روشن در پایان تصریح کرد: امکانات این دو باشگاه بزرگ در حدی نیست که بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم. ان شالله با مشورت از بچه های پیشکسوت امکان مدیریت تیم را داشته باشند. درست است که کسی کمیته فنی را قبول ندارد اما می‌توان همانند زمان مظلومی به طرزی از آن استفاده کرد که مورد قبول همگی باشد.

 

منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر