کد خبر: 90642
A

نائب رئیس مجلس: موضوع کولبری در شان نظام جمهوری اسلامی نیست

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: مجلس انتظار دارد که دولت یک برنامه درست، مدون و درازمدت برای ساماندهی کولبران پیش‌بینی کند لذا خواهشمندم دولت در این باره کار کرده و نتایج آن را به مجلس داده و ما را در جریان گذارید چرا که این موضوع بسیار حساس است و در حال تکرار است.

 نائب رئیس مجلس: موضوع کولبری در شان نظام جمهوری اسلامی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر کمال حسین پور نمانیده پیرانشهر در مجلس و اعتراض او به کُشتن کولبران خطاب به حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که در صحن علنی مجلس حضور داشت، گفت: موضوع کولبری مسئله‌ای شده است که در شان نظام جمهوری اسلامی نیست و تکرار هم شده است.

وی افزود: طرح‌های محدود و زمان دار و موقت انجام می‌شود و تا حدی این مشکل تخفیف پیدا می‌کند ولی مجددا این مشکل به وجود می‌آید. 

نائب رئیس مجلس گفت:‌ مجلس انتظار دارد که دولت یک برنامه درست، مدون و درازمدت برای ساماندهی کولبران پیش‌بینی کند لذا خواهشمندم دولت در این باره کار کرده و نتایج آن را به مجلس داده و ما را در جریان گذارید چرا که این موضوع بسیار حساس است و در حال تکرار است لذا انتظار داریم یک گزارش رسمی به مجلس داده شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر