کد خبر: 90651
A

آرایشگاه رفتن نانسی پلوسی سوژه ترامپ شد: نانسی بهتر از «جو هایدن» است/عکس

رئیس جمهور آمریکا این بار رئیس مجلس نمایندگان کشورش را به خاطر حضور در آرایشگاه و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در بحبوحه مقررات وضع شده برای جلوگیری از شیوع بیماری "کووید ۱۹" به انتقاد گرفت. ترامپ روز پنجشنبه در جریان سخنرانی در یک رویداد انتخاباتی گفته بود: اگر پلوسی در دام افتاده است پس نباید رهبری مجلس نمایندگان را برعهده داشته باشد. نانسی، تو نباید به دام بیفتی، تو نماینده کشور ما هستی. ترامپ همچنین به جو بایدن لقب جو هایدن داد!

آرایشگاه رفتن نانسی پلوسی سوژه ترامپ شد: نانسی بهتر از «جو هایدن» است/عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران روزنامه نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی پرسید: اگر این طور است، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مذاکرات با شی جینپینگ، رئیس جمهور چین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی چه کار خواهد کرد؟

وی با استفاده از یک اسم مستعار جدید برای جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 افزود: گمان می‌کنم، پلوسی خیلی نه اما به هر حال بهتر از جو هایدن (Hiden) عمل خواهد کرد.

شبکه فاکس نیوز گزارش داده که نانسی پلوسی روز دوشنبه با حضور در آرایشگاهی در شهر سانفرانسیسکو مقررات وضع شده برای جلوگیری از شیوع بیماری "کووید ۱۹" را نقض کرده است. بنا بر همین گزارش رئیس این آرایشگاه از عدم رعایت این مقررات در جریان حضور رئیس مجلس نمایندگان خشمگین شده است. فاکس نیوز همچنین تصویری از دوربین های مدار بسته آرایشگاه منتشر کرد که نانسی پلوسی را بدون ماسک در داخل آرایشگاه نشان می داد.

بنا بر مقرراتی که هم اکنون در شهر فرانسیسکو اجرا می شود، آرایشگاه‌ها تنها اجازه دارند در فضای باز به اصلاح موهای مشتریان بپردازند. آنها همچنین اجازه ارائه برخی خدمات مانند شستشوی موها با شامپو، رنگ کردن موها و استفاده از محصولات شیمیایی را ندارند.

پلوسی 80 ساله در واکنش به گزارش فاکس نیوز اظهار داشت: به حرف مسئول یک آرایشگاه محله که طی سال‌های گذشته بارها به آن مراجعه کرده‌ام اعتماد کردم، مسئولیت آن را می پذیرم. من وقتی گفتند می‌توانیم مشتریان را جداگانه و تنها پذیرش کنیم به این حرف اعتماد کردم. حالا مشخص شده که این یک تله بوده است. در نتیجه من مسئولیت این را که به دام افتاده‌ام می‌پذیرم.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مورد تصویری که از وی بدون ماسک در آرایشگاه منتشر شده است گفت: تازه موهایم را شسته بودند، من وقتی موهایم را می شویم ماسک نمی زنم. آیا شما هنگام شستشوی موهایتان از ماسک استفاده می کنید؟

نانسی پلوسی همچنین افزود که از نظر وی آرایشگاهش یک "عذرخواهی" به وی بدهکار است.

ترامپ روز پنجشنبه در جریان سخنرانی در یک رویداد انتخاباتی گفته بود: اگر پلوسی در دام افتاده است پس نباید رهبری مجلس نمایندگان را برعهده داشته باشد. نانسی، تو نباید به دام بیفتی، تو نماینده کشور ما هستی.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر