کد خبر: 90886
A

معاون پارلمانی وزیر کشور از نماینده گرمسار شکایت کرد/ آقای مطهری من کار چاق کنی می کنم؟

محمدجواد کولیوند قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس با اشاره به اظهار نظر اردشیر مطهری نماینده گرمسار مبنی بر کار چاق کنی وی در مجلس به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد.

معاون پارلمانی وزیر کشور از نماینده گرمسار شکایت کرد/ آقای مطهری من کار چاق کنی می کنم؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدجواد کولیوند قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریور)  با اشاره به اظهار نظر اردشیر مطهری نماینده گرمسار مبنی بر کار چاق کنی وی در مجلس به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس مستند به ماده 74 قانون نامه مکتوب محمدجواد کولیوند به هیأت رئیسه مجلس از سوی روح‌الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

هیأت رئیسه محترم مجلس با سلام 

نظر به انتصاب مطالب خلاف واقع و نادرست به وزارت کشور و علی‌الخصوص وزیر محترم و اینجانب در جلسه علنی روز چهارشنبه 19 شهریور 99 به استحضار می‌رساند انتصاب کلمه کار چاق کن در صحن علنی مجلس به معاون پارلمانی وزیر کشور امری ناروا و ناپسند و دور از شان نمایندگی است. لذا انتظار دارد هیأت رئیسه محترم مجلس نسبت به این تهمت ناروا موضع خود را در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به ایشان اعلام کنند.

استیضاح حق نمایندگان محترم مجلس است و طبق فرایند خود قابل احترام است لکن مشارالیه هم در صحن علنی و هم در شبکه 5 سیما به این موضوع پرداخته است؛ وزارت کشور وامدار هیچ مقام و جایگاهی نمی‌باشد لذا ضمن اعتراض شدید به اظهارات اردشیر مطهری اعلام می‌گردد مشارالیه هر گونه اسناد و مدارکی مبنی بر اظهارات خود دارند در اختیار هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس قرار دهند. مضافا بر اینکه اینجانب به عنوان قائم مقام وزیر در امور مجلس این حق را برای خود محفوظ می‌دانم که احقاق حق از مراجع ذیربط بنمایم.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر