کد خبر: 90917
A

بادامچیان: اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت نکنند؛ ضربه فنی می شوند

بادامچیان:بر خلاف تحلیل های عده‌ای که عنوان می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات آینده کم خواهد بود، من معتقد هستم انتخابات پرشوری را خواهیم داشت

بادامچیان: اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت نکنند؛ ضربه فنی می شوند
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دبیرکل حزب موتله اسلامی با بیان اینکه بهترین کار داشتن دولت حزبی است، اظهار کرد: حزب موتلفه یکی از احزابی است که می‌تواند به عنوان یک دولت حزبی کار کند اما اینکه نامزد این دولت حزبی چه کسی باشد باید ببینیم درمیان آنهایی که در صحنه حاضر می شوند چه کسی اصلح است.

 

اسدالله بادامچیان در گفتگویی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰، گفت: بر خلاف تحلیل های عده‌ای که عنوان می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات آینده کم خواهد بود، من معتقد هستم انتخابات پرشوری را خواهیم داشت. دلیلش هم این است که همه گروه‌های سیاسی کشور در انتخابات حضور خواهند داشت. تعداد کسانی که خودشان را برای انتخابات ریاست جمهوری مفید می دانند خیلی زیاد است و از میان آنها هر تعداد که رجل سیاسی و مذهبی هم نباشند باز هم وارد صحنه می شوند؛ بنابراین ورود این افراد موجب می‌شود که بخشی از جامعه فعال شود.

 

اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت نکنند ضربه فنی خواهند شد

 

او با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان در انتخابات حضور خواهند داشت، اظهار کرد: به نظر من رقابت در انتخابات ۱۴۰۰ بسیار سنگین خواهد بود با این تفاوت که بر خلاف دوره‌های قبل اخلاق رعایت می‌شود. اصلاح طلب‌ها هم قطعا نامزدی را معرفی می‌کنند زیرا خودشان هم معتقد هستند که عدم حضور در صحنه انتخابات، به معنای ضربه فنی شدن آنها است. مردم هم به دنبال این هستند دولتی بر سرکار بیاید که بتواند مشکلات کشور را حل کند؛ بنابراین مردم هم نسبت به این انتخابات حساس هستند.

 

دولت آینده باید بتواند در گام دوم تحول ایجاد کند

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزب موتلفه فعلا به دنبال آگاهی دادن به مردم برای انتخابات آینده است؛ این انتخابات گام دوم است و دولتی که می خواهد سرکار بیاید باید دهه اول گام دوم را اداره کند. ترسیم ولایت این است که ” تمدن نوین اسلامی، جامعه نمونه اسلامی و دولت کریمه اسلامی” به وجود بیاورد؛ بنابراین در انتخابات بعد، حرکت مردم و مجموعه کسانی که در این مجموعه ارزش‌گرایی هستند همین است که به سمت تشکیل دولتی برویم که بتواند گام دوم را بر اساس بیانیه دوم اداره کند و همچنین بتواند درگام دوم تحول ایجاد کند.

 

بادامچیان در ادامه افزود: این دولت همچنین باید به این سمت برود ۹ موردی که رهبری در عید قربان فرمودند را اجرا کند. بنابراین این کارها دولتی می‌خواهد که قوی، مقتدر و پاک باشد و خودش و اطرافیانش گرفتار مشکلات متعدد نباشند؛ و این کار را از ۳ راه می توان انجام داد؛ اول اینکه شخصیت قاطعی و موثری را همانند شهید رجایی پیدا کنیم. دوم راه این است که یک گروه روی کار بیاید که آنها هم معمولا عناصر خود را روی کار می‌آورند و آسیب آور است. سومین راه این است که به سمت تشکیل دولتی حزبی برویم.

 

 سیاست موتلفه تشکیل دولت حزبی است 

 

او در پایان خاطرنشان کرد: لذا بهترین کار این است که دولت حزبی داشته باشیم و موتلفه هم یکی از احزابی است که می تواند به عنوان یک دولت حزبی کار کند که سیاست ما است. اما اینکه نامزد این دولت حزبی چه کسی باشد بستگی به این دارد که ببنیم درمجموع کسانی که در صحنه حاضر می‌شوند چه فردی اصلح است و یا در نظرخواهی که در درون حزبمان از سراسر کشور انجام می دهیم منتظریم ببینیم مردم چه کسانی را پیشنهاد می کنند تا از بین آنها اصلح و ارجح را به ملت معرفی کنیم

 

منبع: شفقنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر