کد خبر: 90975
A

جزییاتی درباره دیدار دلالان فوتبال با بازیکنان در هتل آزادی/ در سه میلیارد با استقلال ببند اما فقط ۹۰۰ میلیون بگیر!

طی روزهای گذشته عنوان شد بازیکنی که درصدد بود به استقلال بپیوندد و حتی به هتل آزادی و اتاق معروف در پنت هاوس هتل هم رفته بود، قید همراهی این تیم را زده و به یکی دیگر از تیم‌های مطرح لیگ برتری پیوست که در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم حضور دارد. نکته جالب توجه مبلغی بوده که باشگاه استقلال به این بازیکن پیشنهاد داد ولی دلالی که در این میان قرار بود او را به استقلال ببرد با این شرط که از ۳ میلیارد تومان فقط ۹۰۰ میلیون آن را به بازیکن می‌دهد بازیکن مورد نظر را در این انتخاب مردد کرد. به این بازیکن گفته شد در ازای چشم‌پوشی از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، در عوض با برند استقلال در لیگ حاضر می‌شود

جزییاتی درباره دیدار دلالان فوتبال با بازیکنان در هتل آزادی/  در سه میلیارد با استقلال ببند اما فقط ۹۰۰ میلیون بگیر!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ طی روزهای گذشته عنوان شد بازیکنی که درصدد بود به استقلال بپیوندد و حتی به هتل آزادی و اتاق معروف در پنت هاوس هتل هم رفته بود، قید همراهی این تیم را زده و به یکی دیگر از تیم‌های مطرح لیگ برتری پیوست که در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم حضور دارد.

نکته جالب توجه مبلغی بوده که باشگاه استقلال به این بازیکن پیشنهاد داد ولی دلالی که در این میان قرار بود او را به استقلال ببرد با این شرط که از ۳ میلیارد تومان فقط ۹۰۰ میلیون آن را به بازیکن می‌دهد بازیکن مورد نظر را در این انتخاب مردد کرد.

به این بازیکن گفته شد در ازای چشم‌پوشی از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، در عوض با برند استقلال در لیگ حاضر می‌شود و برای فصول بعد با ارقامی نجومی قادر به تغییر تیمش خواهد بود. در همین بین یک تیم دیگر نیز به این بازیکن پیشنهاد می‌دهد تا در ازای دریافت همان ۹۰۰ میلیون بدون حق دلالی قراردادش را منعقد می‌کند. در این میان برخی مشاوران دلسوز این بازیکن در این‌باره که ممکن است انتقالش به استقلال با این وضعیت برایش دردسرساز شود او را مجاب به انجام انتقال قانونی‌تر کرده و بازیکن مربوطه قید تیم استقلال را زد.

ناگفته نماند؛ این بازیکن اعلام کرده دلیل انصراف از حضور در استقلال را نمی‌گوید و فقط به دلایلی که برای خودش خیلی اهمیت داشته راهی تیمی دیگر شده ولی روزی به استقلال برمی‌گردد!

 

منبع: خبرورزشی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر