کد خبر: 91081
A

هادی غفاری: روحانی اصرار به استقلال رأی دارد و هر راهی را که مایل باشد، طی می‌کند.

هادی غفاری گفت‌:‌ حسن روحانی با وجود اینکه می‌دانست موقعیتش را مرهون پشتیبانی چهره‌های اصلاح‌طلب است، بعد از رفتن به دولت و گرفتن اداره امور، خودش را از اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان بی‌نیاز دید.‌ این نوع رفتار با گروهی که بیشترین نقش را در برنده شدن‌ او داشتند،‌ اصلاً شایسته نبود.

هادی غفاری: روحانی اصرار به استقلال رأی دارد و هر راهی را که مایل باشد، طی می‌کند.

به گزارش دیده بان ایران، دولت‌مردان دولت تدبیر و امید با همه بالا و پایین‌هایی که به خود دید، کمتر از یک سال دیگر پاستور را به دولت سیزدهم تحویل می‌دهند و به سراغ سرنوشت سیاسی خود می‌روند. در این میان اینکه حسن روحانی بعد از تحویل قدرت، چه جایگاهی خواهد داشت و چه نوع کنش‌گری‌ای را دنبال می‌کند، یکی از سوال‌های مبهم اهالی سیاست است.

 

هادی غفاری، عضو مجمع نیروهای خط امام،در این باره اظهار داشت: آقای حسن روحانی در شرایطی سال بعد دولت را به جایگزین خود تحویل خواهد داد که به اصولگرایان تعلق ندارد و همچنین نمی‌تواند با اصلاح‌طلبان همنشینی کند،‌ چراکه ایشان به دلیل رفتاری که از خود نشان داد، هر ۲ طیف را از دست داده است‌. در واقع، آقای روحانی اصرار به استقلال رأی دارد و هر راهی را که مایل باشد، طی می‌کند.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: حسن روحانی در شرایطی آماده خروج از قدرت می‌شود که به گواه همگان با حمایت و پشتیبانی فوق‌العاده اصلاح‌طلبان به یک‌باره شانس برنده شدن در انتخابات را در خود دید و در نهایت رئیس دولت شد، آن هم  در شرایطی که قرار بود، دولتش با حضور چهره‌های اصلاح‌طلب تفکرات اصلاح‌خواهی را پیگیری کند که در اقدامی نه‌چندان قابل قبول، به سمت اصولگرایان چرخید تا موجی از نارضایتی‌ها را در جامعه راه بیندازد.

 

او همچنین تصریح کرد: حسن روحانی با وجود اینکه می‌دانست موقعیتش را مرهون پشتیبانی چهره‌های اصلاح‌طلب است، بعد از رفتن به دولت و گرفتن اداره امور، خودش را از اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان بی‌نیاز دید.‌ این نوع رفتار با گروهی که بیشترین نقش را در برنده شدن‌ او داشتند،‌ اصلاً شایسته نبود.

 

او توضیح داد: تغییر رویه و اتکا به روش‌هایی که در چارچوب دغدغه‌های اصلاحات جایی ندارد، در حالی است که حسن روحانی به جای اینکه نقطه‌نظرات رأی‌دهنده‌ها را لحاظ کند، به سمت تفکر و دیدگاهی رفت که با هیچ متر و معیاری با آنچه در ذهن و رفتار اصلاح‌خواهان قرار دارد، قابل قیاس نیست.

 

هادی غفاری در پایان گفت: برخی این‌طور می‌گویند اصلاح‌طلبان از اینکه روحانی را با حمایت‌شان به جایگاه ریاست‌جمهوری رسانده‌اند، پشیمان هستند که این نظر درست نیست. در واقع، آنها با روش‌ها و منش‌های روحانی مشکل دارند و این‌طور می‌گویند که رئیس‌جمهوری باید قدرتمندانه در قبال سیاست‌هایی که به مردم آسیب می‌زند، مقاومت کند. از نظر آنها همچنین لازم است رئیس‌جمهوری در بحث مراودات سیاسی و اظهارنظرها قاطعیت لازم را نشان بدهد.

منبع: اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر