کد خبر: 91120
A

آیت الله صانعی همواره به فکر محصوران بود

حسین کروبی در اعتماد نوشت: آیت‌الله صانعی همان‌طور که با شکل‌گیری جنبش سبز کنار مردم ایستاد، ‌از روزی که حصر آغاز شد نیز به فکر محصوران بود و در سخنرانی‌ها و اظهاراتش همواره از محصوران یاد می‌کرد. ایشان حتما سالی یکی، دو بار با مادرم تماس می‌گرفتند، احوال پدر را می‌پرسیدند و همیشه تاکید داشتند که اگر کاری از دست‌شان برمی‌آید، انجام دهند.

آیت الله صانعی همواره به فکر محصوران بود

به گزارش دیده بان ایران، حسین کروبی، فرزند شیخ مهدی کروبی در یادداشتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله صانعی نوشت: حسن روحانی بر سواد و جایگاه مرحوم آیت الله صانعی به خوبی اشراف داشت به خصوص که مدتی شاگرد آیت‌الله صانعی هم بود اما در این سال‌های آخر ایشان را مورد بی‌مهری قرار داد. با آیت‌الله صانعی دیدار نکرد تا حاشیه‌ای ایجاد نشده و لطمه‌ای به جایگاهی که با حمایت ایشان و امثال او کسب کرده‌ بود، لطمه‌ای وارد نشود. از همین‌رو پدرم اصرار داشت که ما از آیت‌الله صانعی دلجویی کنیم. وقتی به دیدار ایشان رفتیم، آقای صانعی شگفت‌زده شد که آقای کروبی در شرایط حصر هم به فکر بی‌مهری‌ها نسبت به ایشان است. ما مراتب ناراحتی آقای کروبی را به اطلاع ایشان رساندیم و ایشان نیز گلایه کرد و ناراحت بود.


آیت‌الله صانعی همان‌طور که با شکل‌گیری جنبش سبز کنار مردم ایستاد، ‌از روزی که حصر آغاز شد نیز به فکر محصوران بود و در سخنرانی‌ها و اظهاراتش همواره از محصوران یاد می‌کرد. ایشان حتما سالی یکی، دو بار با مادرم تماس می‌گرفتند، احوال پدر را می‌پرسیدند و همیشه تاکید داشتند که اگر کاری از دست‌شان برمی‌آید، انجام دهند. ایشان حتی به مادرم می‌گفتند اگر احتیاج مالی در این ایام وجود دارد، آماده همراهی و کمک هستند. در واقع از همه نظر حواس‌شان به خانواده محصوران بود. خاطرم هست که قبل از اعمال حصر پدر در خانه آیت‌الله صانعی بودند که عده‌ای به خانه ایشان حمله‌ور شدند و با سنگ شیشه‌ها و خانه ایشان را تخریب کردند. پدر مجبور شد با نردبان از پشت‌بام به خانه آیت‌الله منتظری برود و از آنجا به تهران بازگردد اما چه آیت‌الله صانعی و چه آیت‌الله منتظری هیچ ‌ وقت دست از حمایت محصوران نکشیدند.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر