کد خبر: 91285
A

بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس؛ پنجره نقل و انتقالات بازیکن بسته می‌شود اما جای نگرانی نیست!

باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده شکایت برانکو و محکومیت این تیم بیانیه ای صادر کرد؛ این باشگاه از احتمال بسته شدن موقت "پنجره" نقل و انتقال خبر داد و نوشته جای نگرانی نیست!

بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس؛ پنجره نقل و انتقالات بازیکن بسته می‌شود اما جای نگرانی نیست!

به گزارش سایت دیده بان ایران- طبق اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد درصورت بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه نیز جای نگرانی وجود ندارد و به محض واریز پول، پنجره باز خواهد شد.

دراین بیانیه خطاب به هواداران آمده است:

«صداقت» بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است.

بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می‌رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد، اما جای نگرانی نیست.

از یک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی ۲۰ روزه بگیریم. در غیر اینصورت هم به سرمربی دوست داشتنی و کروات حق می‌دهیم به دلیل بد عهدی‌های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود. اگر چنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را در زمان تعیین شده ۲۰ روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد.

از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشور و شمار پرسپولیس می‌رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره‌های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پرداخت پول باز خواهند شد. طبق معمول برای حل این مسئله به همراهی و صبوری شما هواداران نیازمبرم داریم. همان طور که در زمان نقل و انتقالات با همراهی شما پرسپولیسی‌ها و تلاش شبانه روزی فعال‌ترین تیم لقب گرفتیم، از این بحران موقت نیز با کمک هواداران صبور و بی‌نظیر به سلامت عبور خواهیم کرد.

در پایان یک بار دیگر از همه شما هواداران و دوستداران پرسپولیس تشکر می‌کنیم و امیدواریم کنار و همراه یکدیگر از موفقیت‌های حاصله همچون ۴ سال گذشته لذت ببریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر