کد خبر: 91407
A

«فرمانداری تهران» به ماجرای مخالفتش با نامگذاری خیابانی به نام مهندس بازرگان واکنش نشان داد

یک سایت خبری از قول یک منبع آگاه خبر داده است که ذکر این دلایلی که از سوی فرمانداری تهران در مخالفت با نامگذاری خیابانی به نامه مهندس بازرگان و اعطم طالقانی کذب محض است.

«فرمانداری تهران» به ماجرای مخالفتش با نامگذاری خیابانی به نام مهندس بازرگان واکنش نشان داد

به گزارش دیده بان ایران؛ یک سایت خبری مدعی شده است «عیسی فرهادی» فرماندار تهران در هیچ رسانه و یا نامه ای عنوان نکرده است که مهندس بازرگان فرد شناخته شده و انقلابی نیست و این نقل قول دروغ محض است.

یک منبع آگاه به این سایت گفته است؛ کسانی که چنین ادعایی را مطرح کرده اند مستندات خود را ارائه دهند. زیرا ذکر این دلایل از سوی فرمانداری تهران در مخالفت با این نامگذاری ها کذب محض است.

این فرد نزدیک به فرمانداری تهران اضافه کرده است که فرمانداری تهران نظر خود را در خصوص نامگذاری خیابان مهندس بازرگان و خانم اعظم طالقانی صراحتاً اعلام کرده و اگر شورای شهر تهران بر اجرای مصوبه خود اصرار و به مصوبه هیئت تطبیق اعتراض دارند این موضوع به هیئت حل اختلاف ارجاع و این هیئت به موضوع رسیدگی می کند.

این منبع آگاه همچنین تصریح کرد که هنوز اعتراض به رای هیئت تطبیق در خصوص اصرار شورای شهر تهران مبنی بر نامگذاری خیابان هایی به نام مهندس بازرگان، اعظم طالقانی و سهیل گوهری به فرماندار تهران اعلام نشده است و در صورت اعلام، این موضوع به هیئت حل اختلاف خواهد رفت و هر آنچه در این هیئت تصویب شود اجرا خواهد شد.

منبع: مدآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر