کد خبر: 91468
A

واکنش اصولگرایان به مصاحبه احمدی نژاد با رادیوفردا

محمود احمدی نژاد که ظاهرا این روزها هر کاری را برای دیده شدن انجام می دهد این‌بار مصاحبه با رادیو فردا انجام داده است رادیو فردا به هزینه کنگره و تحت نظر آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده اداره می‌شود. این رادیو شاخهٔ ایرانی رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی است که مرکز آن در پراگ، پایتخت جمهوری چک قرار دارد. مصاحبه رئیس جمهور سابق و البته انقلابی ایران با این رسانه با واکنش تند حامیان سابق او همراه بود!

واکنش اصولگرایان به مصاحبه احمدی نژاد با رادیوفردا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد که ظاهرا این روزها هر کاری را برای دیده شدن انجام می دهد این‌بار مصاحبه با  رادیو فردا  انجام داده است رادیو فردا به هزینه کنگره و تحت نظر آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده اداره می‌شود. این رادیو شاخهٔ ایرانی رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی است که مرکز آن در پراگ، پایتخت جمهوری چک قرار دارد. مصاحبه رئیس جمهور سابق و البته انقلابی ایران با این رسانه  با واکنش تند حامیان سابق او همراه بود!

احمدی نژاد در بخشی از این مصاحبه درباره علت نامه نوشتن به ولیعهد سعودی  گفت : «هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند، وظیفه‌اش هست.» همچنین درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری اش گفت : «از حرف ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم» .

علاوه بر صحبت هایی که احمدی نژاد در این مصاحبه انجام داد، مصاحبه وی به مذاق اصولگرایان و حامیان سابق وی خوش نیامد و واکنش هایی را در پی داشت :

به طور مثال کاربران اصول گرا و نزدیک به حاکمیت در توییتر نوشتند؛ 

* امثال رادیو فردا دنبال جذب مخاطبند و چه کسی بهتر از احمدی‌نژاد که التماس‌هایش برای دیده شدن گوش فلک را پاره کرده. مردی که قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند عجیب نیست هم‌صحبت رسانه قاتلین حاج قاسم شود...

* در روزگاری که مدعیان شرافت عربی با رژیم صهیونیستی صلح اجباری می کنند، مصاحبه احمدی نژاد با سازمان سیا که هم حاج قاسم را ترور کرد و هم حتی از تحریم داروی مردم دریغ نکرد امری غیر طبیعی نیست! احمدی نژاد به بن سلمان گفته بود برادر... این همان عادی سازی است!

* احمدی نژاد ۱۳۹۹: من مخالف حصر بودم. ۱۴۰۰: من نمی خواستم سال ۸۸ کاندیدا بشوم. ۱۴۰۱: من مخالف ریاست جمهوری خودم بودم. ۱۴۰۲: من رئیس جمهور نبودم، اشتباه گرفتید. ۱۴۰۳: من احمدی نژاد نیستم. اصلاً احمدی نژاد نمنده؟!

* احمدی نژاد با مصاحبه‌اش به رسانه‌ای که دست در جیب دشمنان قسم خورده‌مان دارد، وجاهت بخشید. به گلناز اسفندیاری، مجری برنامه که از براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد!

* همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر