کد خبر: 91492
A

روز پر نوسان؛ به افت ۴ هزار واحدی شاخص کل بورس رسید!

در پایان معاملات امروز در حالی که شاخص کل در ابتدا ریزش داشت ولی با افزایش تقاضا شاخص دوباره روند صعودی پیدا کرد، اما دوباره با بازگشایی نمادهای پالایشی شاخص کل افت داشت و به یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد رسید. شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با اُفت ۴ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحدی شد.

روز پر نوسان؛ به افت ۴ هزار واحدی شاخص کل بورس رسید!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پایان معاملات امروز در حالی که شاخص کل در ابتدا ریزش داشت ولی با افزایش تقاضا شاخص دوباره روند صعودی پیدا کرد، اما دوباره با بازگشایی نمادهای پالایشی شاخص کل افت داشت و به یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد رسید.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با اُفت ۴ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحدی شد.

امروز در ابتدا فشار عرضه در اکثر نمادها زیاد بود که شاید به خاطر فروش سهام از سمت حقیقی‌ها به علت فراهم کردن سرمایه مورد نیاز برای خرید صندوق پالایشی یکم و عرضه اولیه وسپهر بوده باشد، اما در ادامه بازار متاثر از معاملات نمادهایی چون وبصادر، فولاد، فملی و کگل به روند مثبت خود بازگشت و حتی صف فروش نمادهای خودرویی نیز جمع‌اوری شدند

گروه فلزات اساسی و بانک‌ها مانند روزهای گذشته برترین‌های صنعت بودند و نمادهای شتران، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی و فولاد، فارس و کگل بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند

در روند معاملات امروز نماد انرژی3 که به علت افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب متوقف شده بود بازگشایی شد و نمادهای پالایشی نیز در حالی که فردا اخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است بازگشایی شدند.

همچنین بازگشایی نمادهای پالایشی در روند معاملات امروز بازار سهام تاثیر زیادی داشتند و به شدت محتمل است که این بازگشایی بازار فردا را نیز با جو هیجانی و فشار عرضه مواجه کند.

فردا عرضه اولیه وسپهر نیز انجام می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر