کد خبر: 91598
A

حضور نمایندگان حماس و حزب‌الله در کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم

نمایندگان نیروهای مقاومت در این نشست روند عادی سازی امارات و بحرین با اسرائیل را تقبیح و تاکید کردند که حرکت رخ داده از سوی کشورهای بحرین و امارات پذیرفتنی نیست و نفرت تنها آورده حاکمان این دولت‌ها خواهد بود.

حضور نمایندگان حماس و حزب‌الله در کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم

به گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی عادی سازی روابط بحرین و امارات با اسرائیل با حضور نمایندگان گروه‌های مقاومت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

ابوالفضل عمویی از برگزاری نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور نمایندگانی از گروه‌های مقاومت خبر داد و گفت: در این نشست درباره توافق کشورهای امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی تبادل نظر شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جلسه «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در تهران،   «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «صلاح فحص» نماینده جنبش لبنان در تهران و «سید عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب الله لبنان در تهران ارزیابی خود را در باره اتفاق‌ات رخ داده برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و فشار آمریکایی‌ها برای عادی سازی روابط با اسرائیل ارائه کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر خاطرنشان کرد: نمایندگان نیروهای مقاومت در این نشست روند عادی سازی امارات و بحرین با اسرائیل را تقبیح و تاکید کردند که حرکت رخ داده از سوی کشورهای بحرین و امارات پذیرفتنی نیست و نفرت تنها آورده حاکمان این دولت‌ها خواهد بود.

عمویی تلاش صورت گرفته برای عادی سازی روابط با اسرائیل را مبتنی بر نیازهای نتانیاهو و ترامپ در سیاست داخلی و انتخابات پیش روی ایالات متحده دانست و تصریح کرد: متاسفانه دولت‌های امارات و بحرین وارد مسیر غلطی شدند.

وی ادامه داد: دراین جلسه راه حل موضوع فلسطین، مقاومت و وحدت جریان‌های مقاومت عنوان شد و نمایندگان گروه‌های مقاومت بر ضرورت بر ضرورت وحدت میان گروههای مقاومت تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام همبستگی اعضای کمیسیون با مردم فلسطین تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان با ضرورت اولویت دادن به موضوع فلسطین تا آزاد سازی قدس شریف  و حمایت مجلس از جریان‌های مقاومت تاکید کردند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در بخش دوم نشست امروز کمیسیون بندهای مختلف قوانین برای طرح تاسیس سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر