کد خبر: 91776
A

ابوالفضل ابوترابی: آقای رئیسی باید زنگنه و آخوندی را مورد پیگرد قانونی قرار دهد

نماینده نجف آباد در مجلس گفت: رئیس دستگاه قضا عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی را به خاطر ترک فعل و عدم انجام مسئولیت‌های قانونی‌شان مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

ابوالفضل ابوترابی: آقای رئیسی باید زنگنه و آخوندی را  مورد پیگرد قانونی قرار دهد

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دستگاه قضا بر این نکته تأکید داشته که افراد نه تنها به خاطر فعل اشتباه مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند بلکه به خاطر ترک فعل هم پیگرد قانونی در مورد افراد انجام می‌شود.

وی افزود: من از آیت‌الله رئیسی درخواست دارم که بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی را به خاطر ترک فعلی که داشته‌اند مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس اظهار داشت: عباس آخوندی نه تنها در 6 سال دوره وزارت خود مسکنی را احداث نکرد بلکه صراحتا این موضوع را مایه افتخار برای خود می‌دانست، در حالی که وظیفه قانونی وی به عنوان وزیر راه و شهرسازی ساخت مسکن برای مردم است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در مورد وزیر نفت هم می‌بینیم آقای زنگنه صراحتا ساخت پالایشگاه را کثافت‌کاری عنوان کرده و آن را کار نادرستی می‌پندارد.

نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: به همین خاطر من از دستگاه قضا می‌خواهم که این دو وزیر فعلی و پیشین را به خاطر عدم انجام وظایف قانونی‌شان مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار داشت: سؤال من اینجاست؛ وقتی رهبر معظم انقلاب بر ساخت پالایشگاه در کشور تأکید دارند و یا کشورهای پیشرفته دنیا نفت خام را می‌گیرند و در پالایشگاه‌های خود به فرآورده تبدیل کرده و می‌فروشند و بر ساخت پالایشگاه تأکید دارند، این کار و این ایده اشتباه است و یا صحبت آقای زنگنه؟

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهترین راه برای پرهیز از خام فروشی در حوزه نفت، ساخت پالایشگاه است و از سوی رهبر معظم انقلاب نیز این موضوع مورد تأکید قرار گرفته است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر