کد خبر: 91812
A

پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز باید هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود.

پورمحمدی: جامعه روحانیت با تمام ظرفیت خود وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود

به گزارش دیده بان ایران؛ در فاصله کمتر از 10 ماه مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 اصولگریان سعی می کنند ضمن حفظ وحدت ساختگی خود اخباری از اختلاف میان این طیف به بیرون درج پیدا نکند.

پس از اینکه روز گذشته حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که دلیل اینکه جامعه روحانیت هنوز به فعالیت انتخاباتی ورود نکرده چیست؟، گفت: طبیعی است که جامعه روحانیت بنای معرفی کاندیدا در انتخابات 1400 را ندارد و چون چنین تصمیمی ندارد دلیلی هم ندارد که از الان وارد فضای انتخاباتی شویم.

مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در جلسه امروز شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری اعلام کرد که "امیدواریم با تشکیلات جدید و حضور نیروهای تازه نفس و جوان، جامعه روحانیت مبارز با پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر به روشنگری و راهبری جریان‌های سیاسی، ارزشی و انقلابی بپردازد و در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز سال آینده، با تمام ظرفیت و توان خود وارد عمل شود."

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر