کد خبر: 91947
A

نماینده مردم اردستان در مجلس: واگذاری خودروی دنا پلاس به نمایندگان تصمیم درستی نبود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بار اجتماعی‌ای که واگذاری خودرو در این دوره مجلس به وجود آورد نشان دهنده آن است که در شرایط فعلی تصمیم درستی گرفته نشده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس: واگذاری خودروی دنا پلاس به نمایندگان تصمیم درستی نبود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگویی، درباره حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص واگذاری ماشین به نمایندگان مجلس، تصریح کرد: بنده هیچ‌گاه ماشین دولتی سوار نمی‌شوم، ولی به نظرم بار اجتماعی‌ای که واگذاری ماشین‌ها در این دوره مجلس به وجود آورد نشان دهنده آن است که در شرایط فعلی تصمیم درستی گرفته نشده است.

طباطبایی نژاد با بیان این‌که واگذاری ماشین در همه دوره‌های مجلس بوده است، گفت: بهتر بود در این زمان و با توجه به شرایط کنونی کشور این موضوع مدیریت می‌شد. واگذاری خودرو دناپلاس به دلیل اینکه در شرایط سخت اقتصادی امروز کشور، استفاده از چنین خودرویی در جامعه ذهنیت منفی نسبت به نماینده ایجاد خواهد کرد کار درستی نبود. بنده جزو کسانی هستم که هنوز در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری نکرده‌ام، ولی دوره گذشته با ماشین شخصی در تردد بودم.

وی با اشاره به طرح قیمت‌گذاری و سیاست‌گذاری حمایتی محصولات کشاورزی در مجلس با بیان این‌که مجلس طرح دوفوریتی خرید تضمینی محصولات کشاورزی را به صحن آورده و خوشبختانه رأی آورد، گفت: خوشبختانه هم کلیات و هم جزئیات این طرح به تصویب نمایندگان رسیده است. قیمت‌گذاری و سیاست‌گذاری حمایتی محصولات کشاورزی یکی از اقداماتی بود که اصلاح شد برای این‌که نظر کارشناسی وزیر جهاد کشاورزی بر نظر اقتصادی‌های شورای تصمیم‌گیری غالب باشد و به طور کلی این طرح به نفع کشاورزان است.

به وزیر پیشنهادی صمت رأی اعتماد می‌دهم

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی وزیر صمت، گفت: فارغ از هرگونه مسائل سیاسی، اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی، توانمندی‌های افراد همواره مدنظرمان است و معتقدم که اگر مدیران خوبی انتخاب کنیم سرعت توسعه و پیشرفت کشور نیز بیشتر خواهد شد. به نظرم در شرایط فعلی و با توجه به اینکه هر چقدر وزارت صمت بدون وزیر باشد دود آن به چشم مردم می‌رود امیدواریم انتخاب وزیرِ پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه گزینه خوبی باشد.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه رأی بنده به علیرضا رزم حسینی مثبت خواهد بود، خاطرنشان کرد: این وزارتخانه با اهمیت که حاصل تجمیع چند وزارتخانه است و اهمیتی بالا و حوزه‌ی کار گسترده‌ای دارد نباید بیش از این بدون وزیر بماند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر