کد خبر: 92032
A

اگر مهمانداران زن حجاب اسلامی را رعایت نکنند به هواپیما حمله می کنیم

پایگاه خبری آریانا نیوز افغانستان اعلام کرد، گروه طالبان به شرکت های هواپیمایی افغانستان هشدار داده است در صورت بی توجهی مهمانداران هواپیماها به موازین اسلامی در پوشش و آرایش، به آنها حمله خواهد کرد. طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند.

اگر مهمانداران زن حجاب اسلامی را رعایت نکنند به هواپیما حمله می کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛  این رسانه افغان روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: طالبان با انتشار اعلامیه ای به شرکت هوایی کام‌ایر اخطار داده که اگر تا یک هفته مهمانداران زن ملبس به حجاب اسلامی نشوند و دست از آرایش برندارند، هواپیماهای این شرکت از سوی طالبان آماج حملات قرار خواهد گرفت و مسؤولیت بعدی بدوش مدیریت کام‌ایر خواهد بود نه طالبان.

 

بر اساس این گزارش، طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند. در اعلامیه طالبان آمده است که تمام شرکت‌های هوایی مکلف به پیروی این احکام هستند.

 

آریانا نیوز افزود: طالبان در حالی این اعلامیه را صادر کرده اند که مذاکرات صلح در دوحه قطر در حال برگزاری است و طرفین تاکنون به توافقی دست نیافته اند.

 

این رسانه افغان در ادامه نوشت: مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ می‌گوید که مذاکرات صلح افغانستان محکوم به شکست است و احتمال حمله دیگری مانند ۱۱ سپتامبر بسیار بالا است.

 

آریانا نیوز به نقل از USA Today افزود: هربرت مک‌مستر مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ اظهار داشت که مذاکرات صلح افغانستان با حمایت آمریکا محکوم به شکست است و این، میزان آسیب‌پذیری آمریکا برابر القاعده، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مخالف را افزایش می‌دهد.

 

این ژنرال بازنشسته آمریکایی در گفت و گو با این نشریه اعلام کرده است که آمریکا در بسیاری جهات بیشتر از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ در معرض خطر می باشد زیرا توانایی گروه‌های تروریستی افزایش یافته است.

وی با اشاره به توافقنامه ۲۹ فوریه بین آمریکا و طالبان خاطرنشان کرد که این توافقنامه، به طالبان اجازه می‌دهد تا مناطق تحت کنترل خود را افزایش دهد.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر