کد خبر: 92052
A

قاضی‌زاده هاشمی: اگر مطالبه‌گری حقیقی را پیش بگیریم روزی یک وزیر را باید عزل کنیم!

نایب رئیس مجلس گفت: اگر بخواهیم در خط مطالبه‌گری حقیقی حرکت کنیم، باید تقریباً روزانه یک وزیر را عزل کنیم، اما با توجه به اینکه نهایت تا مرداد ماه سال آینده دولت فعلی روی کار است این کار را نمی‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی: اگر مطالبه‌گری حقیقی را پیش بگیریم روزی یک وزیر را باید عزل کنیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس یازدهم در این ایام با دولت مماشت می‌کند یا نه؟، اظهار داشت: اسم رفتار مجلس با دولت در شرایط فعلی، درک زمان و مکان بوده زیرا مماشات یعنی چشم‌پوشی از مشکلات که مجلس چنین کاری نمی‌کند.

 
هر وزیری رفته وزیر بهتری نیامده است
وی ادامه داد: اگر مجلس بخواهد وزیری را استیضاح کند چاره کار نیست، زیرا هر وزیری رفته وزیر بهتری نیامده و اتفاق مثبتی رخ نداده، از این رو نمی‌توانیم بگوییم با رفتن یک وزیر معجزه‌ای رخ می‌دهد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم در خط مطالبه‌گری حقیقی حرکت کنیم، باید تقریباً روزانه یک وزیر را عزل کنیم، اما با توجه به اینکه نهایت تا مرداد ماه سال آینده دولت فعلی روی کار است این کار را نمی‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی بازار خودرو، تصریح کرد: اینکه هنوز خودرویی از کارخانه خارج نشده، اما در بازار، قیمت‌گذاری می‌شود، به دلیل برهم خوردن نظم در بازار سرمایه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقتصاد بازار یک ظروف مرتبط است، افزود: مدلی که مجلس در پیش گرفته مدل عمل ایجابی و موضوع شناسی است، از این رو به تفکیک، مشکلات رصد و بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت احتمال دارد باز هم رئیس جمهور حضور نیابد، گفت: در این باره علم غیب ندارم، رئیس جمهور می‌تواند شرکت کند و مجلس نیز صلاحیت وزیر پیشنهادی را مورد بررسی قرار خواهد داد.
 
 

منبع: snn

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر