کد خبر: 92053
A

بادامچیان: اصلاح‌طلبان به دلیل تورم و کاهش ارزش پول ملی از مردم حلالیت بطلبند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: اصلاح‌طلبان باید به خاطر تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی بی‌سابقه ارز و مسکن و افزایش قیمت هر روزه کالاهای مورد نیاز از مردم پوزش بخواهند.

بادامچیان: اصلاح‌طلبان به دلیل تورم و کاهش ارزش پول ملی از مردم حلالیت بطلبند

به گزارش دیده بان ایران؛ اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب، با اشاره به بیانات بسیار مهم و تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب درباره سال‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: تذکر مقام معظم رهبری درباره مقابله با تحریف وقایع دفاع مقدس و لزوم بیان واقعیت‌ها و حقایق، مسئولیت سنگینی برای صاحبان قلم و هنر ایجاد می‌کند.

بادامچیان به انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: انتخابات صحنه‌ای است که تشکل‌ها، جریان‌ها و اشخاص خود را به ملت عرضه می‌کنند تا مردم کسانی را که برای اداره امور کشور مفید بدانند انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه فرار از این میدان نشانه ضعف و بی‌اعتنایی در بین ملت است، افزود: در ماه‌های گذشته بسیاری از اصلاح‌طلبان، اظهارات متفاوتی مبنی بر اینکه در انتخابات شرکت نمی‌کنند و بهانه‌هایی را تکرار می‌کردند، داشتند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در هفته‌های قبل به آنها توصیه کردم در انتخابات آینده شرکت کنند وگرنه زندگی سیاسی آنها به پایان می‌رسد و به موزه تاریخ می‌روند، گفت: اکنون برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب شرکت در انتخابات را یک ضرورت برای اصلاح‌طلبان دانسته‌اند. این اقدام صحیحی است که همه در انتخابات شرکت کنند، اما بهتر است اصلاح‌طلبان با صداقت از مردم به خاطر مشکلات سختی که برایشان ایجاد کردند عذرخواهی کنند.

وی توضیح داد: اصلاح‌طلبان باید به خاطر تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی بی‌سابقه ارز و مسکن و گرانی‌های هر روزه کالاهای مورد نیاز و نیز ناکارآمدی در سیاست خارجی و داخلی پوزش بخواهند، والا اگر طلبکارانه به صحنه بیایند، چراکه پاسخ مردم به آنها سخت خواهد بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم در انتخابات آینده به کسانی رأی خواهند داد که این امید و اعتماد را داشته باشند که مشکلات آنها و کشور را حل کرده و رونق اقتصادی را با پاکی و سلامت مالی ایجاد کند.

 وی تأکید کرد: مردم به کسانی که عاملان اصلی گرانی‌ها،  اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی و عوامل بیکاری و آشفتگی بازار هستند رأی نمی دهند، مگر آنکه جبران کنند یا از ملت حلالیت بخواهند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا نتیجه انتخابات منجر به افزایش قدرت ملی و تضمینی برای صیانت از استقلال کشور و رفاه مردم باشد.

بادامچیان در پاسخ به سؤالی درباره معرفی وزیر پیشنهادی صمت اظهار کرد: اختیار به عهده نمایندگان محترم مجلس است که در این باره مدبرانه عمل کنند، تا شاید این وزارتخانه مهم و موثر در امور اقتصادی و معیشتی مردم سر و سامانی بیابد.

وی همچنین درباره واکنش آلمان، انگلیس و فرانسه درباره دو تابعیتی‌ها گفت: مسئولیت و اختیار اداره امور کشورها و از جمله تابعیت هر کشور به عهده حکومت آنهاست و دخالت دیگر کشورها خلاف موازین حقوقی و بین‌المللی است و ملت و کشور ایران دخالت بی‌مبنای اروپایی‌ها در امور داخلی ایران  را نمی‌پذیرند و طبق قوانین با آنها رفتار می‌کند.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر