کد خبر: 92152
A

آقای وزیر بهداشت نوبخت شما را وزیر کرد؛ نکند او هم سیاسی نیست!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که هفتمین ماه کار پُر‌فشار را پس از شیوع ویروس کووید 19 پشت‌سر می‌گذارد، گفته است:«من وزیری هستم که نه سیاسی هستم و نه سیاست بلدم، نه خودم را به چنین چیزهایی آلوده کردم، نه رسانه دارم، نه تیم دارم.من اصلا اشتباهی وزیر شدم و اشتباه این راه را آمدم» آیا جز این است که محمدباقر نوبخت مهم‌ترین عامل ارتقای او به وزارت بوده است؟ راستی خود دکتر نوبخت چه؟ نکند او هم سیاسی نیست؟!"

آقای وزیر بهداشت نوبخت شما را وزیر کرد؛ نکند او هم سیاسی نیست!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزیر بهداشت چند صباحی است با برخی اقدامات عجیب و خاص تیتر یک رسانه های کشور شده از انتقاد به دولت، تا درددل با شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی ، پشیمانی از وزیر شدن و .....
 
اما نکته مغفول  وزیر محترم بهداشت درنوشتارهایش، کرونا است، کرونا که شتابش بسیار فراوان و کشتاریش سهمگین شده است .
آقای نمکی از فضای رومانتیک فاصله بگیرید، کرونا اصلا عاشق و معشوق نمیشناسد، فقط  نگاهش مرگ است. 
 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که هفتمین ماه کار پُر‌فشار را پس از شیوع ویروس کووید 19 پشت‌سر می‌گذارد، گفته است:«من وزیری هستم که نه سیاسی هستم و نه سیاست بلدم، نه خودم را به چنین چیزهایی آلوده کردم، نه رسانه دارم، نه تیم دارم.من اصلا اشتباهی وزیر شدم و اشتباه این راه را آمدم»

باید در نظر داشت با توجه به ورود دولت به سال پایانی و احتمال روی کار آمدن دولتی متفاوت در سال آینده و شکل‌گیری مجلس مخالف دولت این‌گونه اظهار نظرها عجیب نیست.  اینکه به فکر آینده سیاسی باشیم بد نیست ولی در شأن یک وزیر نیست که بگوید من سیاسی نیستم. با پرنسیب وزارت نیز سازگار نیست.

مهرداد خدیر درباره این این رفتار نوشته است: "نفی رسانه‌ها در حالی است که ایشان سخنگوی رسانه‌ای و حضور پررنگ رسانه‌ای دارد و سخنگویان او از طریق رسانه‌ها با مردم صحبت می‌کنند. ضمن این که قرار هم نیست رسانۀ اختصاصی داشته یا رسانه‌ها در خدمت ایشان باشند. کانال های اطلاع رسانی اختصاصی البته دارند

می‌توان حدس زد که منظور وزیر بهداشت از سیاست، «سیاست معطوف به قدرت» است و گرنه چرا در دولت احمدی‌نژاد وزیر نشد و در دولت روحانی وزیر شده است؟ جز این است که محمدباقر نوبخت مهم‌ترین عامل ارتقای او به وزارت بوده است؟ راستی خود دکتر نوبخت چه؟ نکند او هم سیاسی نیست؟!"

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر