کد خبر: 92329
A

احمد زید آبادی روزنامه نگار پیشکسوت: ترامپ مدنی‌تر از بایدن رفتار کرد

احمد زید آبادی روزنامه نگار پیشکسوت و فعال سیاسی معتقد است جو بایدن در مناظره مردود شده است: واقعیت این است که رفتار بایدن در طول مناظره در حد شرم‌آور و غیر قابل‌ِ تحملی آزاردهنده بود. در حالی که ترامپ معمولاً رویش به سمت بایدن بود و او را مرتب "جو" خطاب می‌کرد، در مقابل، بایدن گویی عامدانه یکسره رویش به مجری و دوربین تلویزیون بود و ‌نه فقط اسم رقیب خود را به زبان نمی‌آورد، بلکه با لحنی سرشار از تحقیر با ضمیر "این" به ترامپ اشاره می‌کرد!

احمد زید آبادی روزنامه نگار پیشکسوت: ترامپ مدنی‌تر از بایدن رفتار کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛احمد زید آبادی روزنامه نگار پیشکسوت و فعال سیاسی معتقد است جو بایدن در مناظره مردود شده است: 

من تازه امروز این امکان را یافتم که مشروح مناظرۀ بایدن و ترامپ را ببینم! تقریباً همۀ ناظران تصدیق کرده‌اند که سطح فرهنگی مناظره بسیار پایین بود و این به نظر من، یکی از "معایب دمکراسی" را که فلاسفۀ یونان از جمله افلاطون و ارسطو بیش از دو هزار سال پیش بر روی آن انگشت گذاشته‌اند، در مقابل چشم جهانیان برجسته کرد تا شاید متفکران سیاسی برای رفع یا کنترل آن چاره‌ای بیاندیشد!

اما چیزی که در این مناظره توجه مرا بیش از محتوای آن به خود جلب کرد رفتار به نسبت مدنی‌تر ترامپ در مقایسه با بایدن بود!گرچه ترامپ در قطع سخنان بایدن و پریدن وسط حرف او، گوی سبقت را از رقیب‌اش ربود، اما در مجموع رفتار او متمدنانه‌تر از نامزد حزب دمکرات به نظرم رسید!

واقعیت این است که رفتار بایدن در طول مناظره در حد شرم‌آور و غیر قابل‌ِ تحملی آزاردهنده بود. در حالی که ترامپ معمولاً رویش به سمت بایدن بود و او را مرتب "جو" خطاب می‌کرد، در مقابل، بایدن گویی عامدانه یکسره رویش به مجری و دوربین تلویزیون بود و ‌نه فقط اسم رقیب خود را به زبان نمی‌آورد، بلکه با لحنی سرشار از تحقیر با ضمیر "این" به ترامپ اشاره می‌کرد!

از این گذشته، خنده‌های بایدن نیز کاملاً هیستریک به نظر می‌رسید و این رفتار، اعصاب مخاطبان کاملاً بی‌طرف را خراش می‌داد!ظاهراً در شرایط فشار، اغلب آدمیان رفتار یکسانی از خود بروز می‌دهند گو اینکه در حرف و سخن، ادعاهای متفاوتی داشته باشند!


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر