کد خبر: 92360
A

ترامپ و همسرش به کرونا مبتلا شدند

در پی مثبت شدن آزمایش کرونای دستیار رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ به همراه همسرش نیز از مثبت شدن آزمایش خود خبر دادند و وارد قرنطینه شده‌اند.

ترامپ و همسرش به کرونا مبتلا شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پی مثبت شدن آزمایش کرونای دستیار رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ به همراه همسرش نیز از مثبت شدن آزمایش خود خبر دادند و وارد قرنطینه شده‌اند.

 

.کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهوری برای خودش و تمامی کسانیکه از وی و مردم آمریکا به صورت جدی حمایت می‌کنند تدابیر امنیتی و بهداشتی در نظر گرفته است.سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، کاخ سفید تلاش می‌کند تا هم در داخل عمارت و هم هنگام سفر رئیس جمهور اوضاع را تحت کنترل داشته باشد و کمترین احتمال ابتلا را در نظر بگیرد.ترامپ امروز جمعه اعلام کرد نتیجه تست کرونای خودش و همسرش مثبت بوده است.وی در توییتی نوشته بود: آزمایش کووید-۱۹ «هوپ هیکس» که خیلی سخت بدون وقفه مشغول کار بوده، مثبت شده است. وحشتناک است! بانوی اول و من هم منتظر نتیجه آزمایشات خود هستیم. تا آن زمان (مشخص شدن نتیجه آزمایشات) روند قرنطینه خود را آغاز خواهیم کرد.

آزمایش کرونای رئیس‌جمهور آمریکا در حالی مثبت شده که این کشور در مراحل پایانی رقابت‌های انتخاباتی تا سوم نوامبر، روز انتخابات سراسری قرار دارد و آمریکا همچنان درگیرترین کشور جهان با این بیماری است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر