کد خبر: 92367
A

عبدخدایی: فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت می کنند

محمد مهدی عبد خدایی :اگر وضعیت بهبود پیدا نکند و به مشکلات مردم رسیدگی نشود،‌ فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

عبدخدایی: فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت می کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدمهدی ‌عبدخدایی، دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام،‌ در گفت‌وگویی درباره فضای سیاسی کشور گفت: اصرار گروه‌های سیاسی و حتی نهادها و دستگاه‌های نظام بر ایجاد فضای تجادلی‌ جز ضرر هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. البته بنده دستی در امور ندارم و نمی‌توانم کاری انجام بدهم، اما این را می‌دانم که دست‌اندرکاران نظام اسلامی به هیچ وجه نباید اقدام‌هایی خارج از چارچوب ادب و اخلاق انجام دهند.

او ادامه داد: متاسفانه فضای سیاسی و مدیریتی نسبت به قبل بدتر شده است؛ یعنی افراد به خاطر منافع شخصی و خودخواهی به راحتی منفعت ملی را نادیده می‌گیرند و فقط غرایز شخصی را مد نظر قرار می‌دهند آن هم در شرایطی که ایران به عنوان ام القری جهان اسلام شناخته می‌شود و به همین دلیل همه باید از رفتار خود مراقبت کنند تا خدای نکرده خدشه‌ای به وجهه نظام و انقلاب وارد نشود.

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام توضیح داد:‌ مردم ایران در شرایط بدی زندگی می‌کنند و به طور جدی نگران دخل و خرج‌شان هستند. این گرفتاری‌ها اوضاع جامعه را طوری به هم ریخته است که مردم در انتخابات اسفند ۹۸ با صندوق رأی قهر کردند و در خانه‌هایشان نشستند و در انتخابات شرکت نکردند که این واقعاً اتفاق بدی است. به نظر من شرکت نکردن مردم در انتخابات باید دست‌اندرکاران را به طور جدی به فکر بیندازد تا ببینند کجاها کوتاهی شده است که مردم دلسرد شده‌اند.

 

 

او اضافه کرد: به نظر من بعضی از افراد حاضر در درون حاکمیت در جریان مشکلات و گرفتاری‌ها هستند و به همین دلیل به جای اینکه تقصیر را به گردن این و آن بیندازند و صرفاً ناظر باشند- که این اصلاً دردی از ما درمان نمی‌کند- باید به فکر باشند تا به طریقی راهی برای عبور از این شرایط بحرانی پیدا کنند. به هر حال مردم حق دارند در آرامش باشند و با کمترین فکر و ذکر زندگی کنند.

محمدمهدی ‌عبدخدایی در پایان گفت: مردم حق دارند از مسئولان توقع‌هایی داشته باشند و از آنجا که ولی‌نعمت هستند باید به آنها امکان حرف زدن بدهیم و شرایطی فراهم کنیم که اجازه تصمیم‌گیری داشته باشند. به مسئولان هشدار می‌دهم اگر وضعیت بهبود پیدا نکند و به مشکلات مردم رسیدگی نشود،‌ فقط ۲۰ درصد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

منبع: اعتماد آنلاین

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر