کد خبر: 92431
A

ترامپ در بیمارستان والتر رید آمریکا را اداره می کند/ تصویر

بعد از انتشار ویدئویی از ترامپ که در آن گفته بود حالش در حال بهتر شدن است، تصاویری از وی هنگام کار در بیمارستان منتشر شده است.

ترامپ در بیمارستان والتر رید آمریکا را اداره می کند/ تصویر

به گزارش دیده بان ایران؛  شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان به گزارش آخرین تحولات در خصوص بیماری و وضعیت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که بعد از ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان والتر رید در بتسدا در ایالت مریلند بستری است و انتظار می‌رود چند روز آینده را در آن سپری کند، پرداخت. این تحولات به ترتیب از جدیدترین مورد به شرح زیر است:

 

کاخ سفید روز شنبه (به وقت محلی) تصاویری را از ترامپ در حال کار از بیمارستان منتشر کرد.

0c1a7a89-13b6-4dab-a81d-a089edbfc632

 

ترامپ در ویدئویی که شنبه عصر (به وقت محلی) در توییتر منتشر کرد، گفت که حالش در حال بهتر شدن است.

 

به گفته یک مقام کاخ سفید اولین بار آزمایش کرونای ترامپ روز پنجشنبه هنگام برگشت او از یک مراسم جمع‌آوری کمک مالی انتخاباتی در نیوجرسی مثبت شد. به گفته این مقام، بعد از آن ترامپ آزمایش پی‌سی‌آر داد که ابتلایش در آن هم تایید شد.

 

دکتر شان کانلی پزشک کاخ سفید در جدیدترین به روزرسانی‌های خود از وضعیت سلامت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که گرچه از زمان تشخیص بیماری وی، «پیشرفت‌های قابل توجهی» حاصل شده است اما هنوز خطر رفع نشده است.

 

پیش‌تر او از ارائه جزئیات درباره تب ترامپ خودداری کرده و گفته بود «ترجیح می‌دهم اعداد خاصی را بیان نکنم اما او از پنجشنبه تا جمعه تب داشت و از جمعه صبح دیگر تب نداشته است».

 

قبل از او، یک منبع آگاه از وضعیت سلامت ترامپ گفته بود که علائم حیاتی رئیس‌جمهور آمریکا در ۲۴ ساعت قبل بسیار نگران‌کننده بوده و ۴۸ ساعت آینده بسیار بااهمیت خواهد بود. وی افزود: ما هنوز در مسیر روشنی به سمت بهبود کامل قرار نداریم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر