کد خبر: 92485
A

سخنگوی ریاست جمهوری آرتساخ : فرودگاه نظامی گنجه در نتیجه حمله نیروهای ما کاملاً نابود شده است

سخنگوی ریاست جمهوری دولت خودمختار آرتساخ (قره باغ) اعلام کرد که فرودگاه نظامی گنجه در نتیجه حمله نیروهای ما کاملاً نابود شده است. آرائیک هاراطونیان رئیس‌جمهور خودخوانده این منطقه نیز تاکید کرد با توجه به ادامه حملات علیه مناطق مسکونی و شهر استپاناکرت (خان‌کندی) از این پس تاسیسات نظامی واقع در شهرهای جمهوری آذربایجان هدف نظامی تلقی خواهند شد. وی همچنین از ساکنان این شهرها خواست سریعاً محل اقامت خود را ترک کنند. مردم قره باغ خواستار خودمختاری هستند و این امر با مخالفت آذربایجان و ترکیه همراه شده است.

سخنگوی ریاست جمهوری آرتساخ : فرودگاه نظامی گنجه در نتیجه حمله نیروهای ما کاملاً نابود شده است
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سخنگوی ریاست جمهوری خودمختار آرتساخ (قره باغ) اعلام کرد که فرودگاه نظامی گنجه در نتیجه حمله نیروهای ما کاملاً نابود شده است. آرائیک هاراطونیان رئیس‌جمهور خودخوانده این منطقه نیز تاکید کرد با توجه به ادامه حملات علیه مناطق مسکونی و شهر استپاناکرت (خان‌کندی) از این پس تاسیسات نظامی واقع در شهرهای جمهوری آذربایجان هدف نظامی تلقی خواهند  شد. وی همچنین از ساکنان این شهرها خواست سریعاً محل اقامت خود را  ترک کنند.

گفتنی است روز گذشته ارمنستان پیشنهاد آتش بس به طرف مقابل ارائه کرد که با مخالفت دولت با کو مواجه شد. این اقدام ارمنی‌ها در واقع یک رکب دیپلماتیک به دولت الهام علیف به شمار می رود و باعث شده تا دست آنها در هر اقدامی بالاتر برود. این نکته هم قابل گفتن هست که فرودگاه شهر گنجه محل استقرار و پهپادهای ساخت رژیم صهیونیستی و رژیم اردوغان است که توسط اپراتورهای ترکیه‌ای جهت حمله به مواضع ارمنی‌ها هدایت می‌شوند.

نکته دیگری که باید آن را مورد توجه قرار داد این است که رسانه‌های جمهوری باکو برای آن که موضوع حمله به فرودگاه شهر گنجه را علنی نکنند و به حاشیه ببرند اصابت یک راکت سنگین به یکی از مناطق شهر گنجه را برجسته کردند. اگر راکت‌های اسمرچ به فرودگاه گنجه اصابت کرده باشد، نتیجه کاملا روشن است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    شما منبع خبری تون چیست؟؟؟؟شما مزدور روس هستید به امت محمد خیانت می کنید.

ارسال نظر